Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 vi har hatt sex en gang i år, og det var ganske grusomt.. ingen stilling var behagelig, brystene var såre, og når vi endelig fant noe som funka fikk jeg kramper i rumpa og leggene... jeg har ganske stor mage, men vil ikke at dette skal komme i veien, men jeg ble litt satt ut sist gang, og har lagt det på hylla så langt. men jeg savner jo veldig å være intim med mannen min. vi koser masse, men det er noe eget med sex. Noen som har noen tips?
Kaktus_86 Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Beklager, her har vi også litt problemer på den fronten. Magen min ble tidlig stor, og lillegutt er veldig aktiv. Dette gjorde at begge stille tok avstand fra sex.. Jeg tok det opp da jeg følte at det gikk ut over selvtilliten min. Menn har jo alltid lyst på sex (?!). Vi prøvde en gang, og det gikk fint. For min det følte jeg ikke store gleden ved det, det føltes så annerledes. Etter det så har vi bare latt det være. Vi viser hverandre intimitet på andre måter Savner det veldig, men dette er heldigvis en unntakstilstand som snaaaart er over.
BABY-JENTE Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Kjenner meg igjen, sex er definitivt ikke det samme med mage og bekkenløsning... Samboeren min er litt skuffet innimellom, og tar seg litt nær av at jeg ofte avviser han og sjeldent tar initiativ til "den typen" kos. Prøv å ikke gi opp, husk at vi har veldig forskjellige dager. En dag kan det være veldig ubehagelig, neste dagen kan det faktisk være litt deilig. Jeg tror det er viktig å ihvertfall vise at man prøver, sånn at mannen blir mint på at du elsker han og vil være intim med han. Så får du bare være ærlig med han de gangene du ikke får så mye ut av det.
OssTre<3 Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Har ganske stor mage og sterke bekkensmerter, med nå, bekkenlåsning. Men heldigvis så har vi funnet stillinger som funker Prøv og ligg på siden av sengen (heeeelt ut på sengekanten, med stumpen ut) så kan han stå bak deg (vi har ganske høy seng) ev, bygge seg opp med litt puter om han må/vil stå på knær ;-) Da kan du ligge ganske så avslappet mens han gjør all jobben.. Greit om du få lett kramper av å anstrenge beina.. Happy sex
lille-my-april Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Her har heldigvis sex ikke vært noe problem i det hele tatt. Eneste er at jeg får jo aldri direkte lyst... Den er liksom borte. Men med litt hjelp, så er det jo godt når det er i gang da
cici83 Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Mitt problem er litt omvendt av mangge andres. Jeg vil ha sex hele tiden. Elsker å ha sex og har alltid gjort det. Men samboeren min vil ikke ha sex. ikke hatt sex siden jul. Jeg spør og klår men han sier vi må vente til babyen er ute. Jeg har gitt han en liten handjob i ny og ned men han bryr seg ikke så mye om sex for tiden. han nusser masse på meg og ligger intil meg hver natt og kveld. sier han elsker meg flere ganger om dagen og smiler hver gang han ser meg men jeg er alikevel så redd for at hans manglende lyst på sex betyr at han har mistet interessen for meg ;( har mareritt om at han er utro og forteller han om det og han trøster meg og forteller meg at det er utenkelig mm. Jeg strever med tillitt fra før av og dette er bare pyton.. så noen komenterte at dere viser intimitet på en annen måte , kan noen gi meg noen tips til hva det vil si ? jeg vil gjerne sørge for å være så intim som mulig og tar imot alll verdens av tips.. * en litt ekkel detalj er at jeg de siste mnd har hatt enormt mye utflod i underlivet og blir enormt fort klam/svett nedentil og må vaske megbytte truse flere ganger om dagen, vet mannen min ikke synes det er noe særlig ;( men kan jo ikke gjøre så mye med det ;(
naomi850 Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Vi har heldigvis sex to, tre ganger uken..de stillingene som funker for oss er hvis jeg ligger på sofaen og han med knærne ned på gulvet eller stående dogy ! !!men jeg innrømmer at jeg gleder meg til å føler meg litt "sprekere" i senga!! selvom mannen min syns jeg er finere enn noen gang...jaja smaken er som baken:)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 er opp og ned i perioder her og. men når eg er i form kan vi lett ha sex hele dagen magen er ikkje så stor at den er i veien enda, men merker at eg ikkje klarer og ha han tett oppo meg, og noen stilliger er grusome etter på me tanke på bekkene. men har hatt litt død perioder når eg har hvert trøtt og slitten med mye kvalme og div sv, plager. ikkje alltid lysten er på plass lenger, men hjelper med lagt forspill og ta seg god tid synnes sexen er best når eg er gravid eg (mangen stillinger som funker supert med stor mage
Mamma&skatt Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 5junibaby; hva med å ligge nakne sammen og bare snakke/kose 1 times tid i sengen, vi har gjort det, er veldig deilig
MrsMilla Skrevet 24. april 2012 #10 Skrevet 24. april 2012 Mitt problem er litt omvendt av mangge andres. Jeg vil ha sex hele tiden. Elsker å ha sex og har alltid gjort det. Men samboeren min vil ikke ha sex. ikke hatt sex siden jul. Jeg spør og klår men han sier vi må vente til babyen er ute. Jeg har gitt han en liten handjob i ny og ned men han bryr seg ikke så mye om sex for tiden. han nusser masse på meg og ligger intil meg hver natt og kveld. sier han elsker meg flere ganger om dagen og smiler hver gang han ser meg men jeg er alikevel så redd for at hans manglende lyst på sex betyr at han har mistet interessen for meg ;( har mareritt om at han er utro og forteller han om det og han trøster meg og forteller meg at det er utenkelig mm. Jeg strever med tillitt fra før av og dette er bare pyton.. så noen komenterte at dere viser intimitet på en annen måte , kan noen gi meg noen tips til hva det vil si ? jeg vil gjerne sørge for å være så intim som mulig og tar imot alll verdens av tips.. * en litt ekkel detalj er at jeg de siste mnd har hatt enormt mye utflod i underlivet og blir enormt fort klam/svett nedentil og må vaske megbytte truse flere ganger om dagen, vet mannen min ikke synes det er noe særlig ;( men kan jo ikke gjøre så mye med det ;( Har det litt som deg med økt lyst faktisk. Mannen min har mindre, så frekvensen har gått litt ned... men skjønner han godt, han er stort sett utslitt siden han gjør nesten alt her hjemme og jobber mye i tillegg ( jeg har vært temmelig dårlig..og derfor er det kjemperart at jeg har lyst i det hele tatt også) Uansett veldig vanskelig fysisk sett å gjennomføre uansett nå i uke 38...
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Her er sexlysyen på topp :-P. Syns faktisk det nesten er bedre nå, er 32+4, og magen begynner og bli stor. Men funker fordet ;-). Men må få hjelp til ekstra nytelse etterpå da :-P, tror ikke "følelsene" nedentil er like sterke, så må jobbe litt for og få igang :-) hehe, men må si jeg tenker litt på faren for og sette igang noe, siden vannet gikk i uke 36 sist :-/. Noen som vet om orgasme kan være dumt med tanke på det??? :-/
Sauna Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 Her er sexlysyen på topp :-P. Syns faktisk det nesten er bedre nå, er 32+4, og magen begynner og bli stor. Men funker fordet ;-). Men må få hjelp til ekstra nytelse etterpå da :-P, tror ikke "følelsene" nedentil er like sterke, så må jobbe litt for og få igang :-) hehe, men må si jeg tenker litt på faren for og sette igang noe, siden vannet gikk i uke 36 sist :-/. Noen som vet om orgasme kan være dumt med tanke på det??? :-/ Det sies vel at sex kan hjelpe for å få i gang fødselen. Tror det gjelder både pga mannens sæd og din orgasme, uten at jeg skal si for sikkert.
MrsMilla Skrevet 26. april 2012 #13 Skrevet 26. april 2012 Her er sexlysyen på topp :-P. Syns faktisk det nesten er bedre nå, er 32+4, og magen begynner og bli stor. Men funker fordet ;-). Men må få hjelp til ekstra nytelse etterpå da :-P, tror ikke "følelsene" nedentil er like sterke, så må jobbe litt for og få igang :-) hehe, men må si jeg tenker litt på faren for og sette igang noe, siden vannet gikk i uke 36 sist :-/. Noen som vet om orgasme kan være dumt med tanke på det??? :-/ Det sies vel at sex kan hjelpe for å få i gang fødselen. Tror det gjelder både pga mannens sæd og din orgasme, uten at jeg skal si for sikkert. Gynekologen min sa at sæden inneholder et eller annet stoff som er akkurat det samme som i de pillene jeg skal bli satt igang med. haha - kanskje pillene inneholder en eller annen tullings sæd... neida, tipper det er noen hormoner eller noe :-) Men har også hørt at det ikke akkurat er negativt med orgasme for mor... om man når ned så langt :-)
BABY-JENTE Skrevet 6. mai 2012 #14 Skrevet 6. mai 2012 http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6331899 Noen stillinger for gravide :-)
OssTre<3 Skrevet 6. mai 2012 #15 Skrevet 6. mai 2012 http://www.nrk.no/he...sstil/1.6331899 Noen stillinger for gravide :-) Denne var jo igrunn ganske genial om en trenger litt ekstra hjelp, kan plåtte inn det som måtte passe for deg
BABY-JENTE Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 (endret) http://www.nrk.no/he...sstil/1.6331899 Noen stillinger for gravide :-) Denne var jo igrunn ganske genial om en trenger litt ekstra hjelp, kan plåtte inn det som måtte passe for deg Ja, ikke sant! Endret 7. mai 2012 av BABY-JENTE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå