Gå til innhold

Pleier mensen å komme presist under spray? (ivf)

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg nå har fått datoer for ivf'n vår, og mensen er satt til å komme akkurat en uke før bryllupet vårt. Jeg er livredd for at den blir sen, slik som den var nå i siste syklus hvor vi kun satte ovitrelle. Kom 5 dager for sent, det er jo katastrofe (for meg da) om det skjer igjen. Vi får insemniasjon nå på eggløsningen før spraystart, og kommer til å nekte å ta ovitrelle....... håper vi får inseminasjon likevel i helt naturlig syklus.

Ikke får jeg utsatt mensen heller i og med at vi er under et ivf forsøk. Typisk ...

Hva slags erfaringer har dere med spraystart og første blødning som skal komme ca. 1 uke etter start? Kom den presist?

Takker for svar søte damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det är nog väldigt individuellt och kan även variera från gång till gång hur presist mensen kommer. Vid mitt första ivf så var mensen försenad, kom först på spraydag 15 så den gången fick jag skjuta på spröytestart 1 dag eftersom klinikken gav besked om att jag må ha haft minst 3 blödningsdagar innan spröytestart. Vid mitt andra ivf så kom mensen redan på spraydag 9 så det var ganska stor skillnad mellan första och andra ivf.

Endret av Kosmos77
Gjest Løvemusene
Skrevet

Ok takk for svar... jeg syns både 9 og 15 hørtes lenge ut... :(

Håper så inderlig at den kommer etter 7....

15 dager etterpå vil si bryllupsdagen vår på dagen.. å herregud :(

Ikke går det ann å fremskynde eller forsinke mens under ivf heller. Nå er jeg nervøs :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...