Gå til innhold

Vektoppgang/uke (for de som vil)

Anbefalte innlegg

Skrevet

uke 14, ned 2 kg. Et lite spørsmål, etterhvert, skal man regne hvor mye man har gått opp fra vekten når jeg ble gravid eller den laveste jeg hatt som gravid? Har nemelig gått ned 5 kg men er nå på vei opp til normalvekt igjen.....

Jeg har regnet fra utgangspunktet mitt før graviditeten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp 15 kg, 30+0 :( Trener spinning og styrke 4 timer per uke, spiser mer enn vanlig men holder meg borte fra godteri....

Skrevet

13 kilo. 33+3 med tvillinger. :) Normalvektig i utgangspunktet. Helt greit fornøyd med det. :)

Skrevet

10 kg ca.. :) uke 38 + 1.

Skrevet

35+4 og +18kg, men har litervis med vann i kroppen. Kan trykke fingeren langt inn i leggen :(

Skrevet

uke 14, ned 2 kg. Et lite spørsmål, etterhvert, skal man regne hvor mye man har gått opp fra vekten når jeg ble gravid eller den laveste jeg hatt som gravid? Har nemelig gått ned 5 kg men er nå på vei opp til normalvekt igjen.....

Lege/jordmor vil alltid regne utifra din startvekt.

Skrevet

Uke 31+4 og opp 19 kg med tvillinger.

Skrevet

37+4 i dag og opp 17 kg. Siste 5 kg kom kjempefort etter at vannet begynte og hope seg opp :( Har også hatt bekkenløsning siden uke 15 så har fått trent/beveget meg LITE :( Men nå kommer gullet snart og håper vannet går ut rimelig kjapt!! Er normalvektig i utgangspunktet, så er ikke bekymret :)

Skrevet

Uke 28 og opp 7 kilo, er igrunn helt supert fornøyd med det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...