Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Har hørt at treg mage er vanlig under svangerskapet, men løs?:S
AdrenaLine Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Jeg hadde løs mage. Hadde det sist svangerskap også.
mamma.no Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Nei, men jeg skulle viiiirkelg ønske at jeg hadde det...... au au AU!!
<3D<3 Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Uff, stakkars dere! Hadde det sånn under forrige graviditet, men denne gangen er det helt omvendt! Kan ikke si jeg liker noen av delene!
MammaBrum Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Jeg hadde konstant "renne-ræv" i flere måneder sist jeg var gravid. Slapp unna med lite oppkast, det kom bakveien. Levde på tørr loff og vann i 8 uker, alt annet gikk rett gjennom. Resten av graviditeten reagerte på en del mat, hadde mye løs mage og var kvalm hele tida. Er visst bare noe som er forskjellig fra person til person og graviditet til graviditet...
Lille spire 12 Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Skulle ønske det var slik... I dag var det så ille så jeg begynte å blø fra sjeden. Var ikke noe før, og ingenting i etterkant heller. Så har ikke sjekka det om med UL enda. Trodde aldri jeg skulle ta en blødning så rolig..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Hver morgen har jeg diare... Vært slik i en uke nå :/ I tillegg til den forferdelige kvalmen som kom som lyn fra klar himmel i går. Er 6 fullgåtte uker i dag.. Trodde også at det var mer normalt å bli forstoppet...
cindy85 Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 Her er det 3-4 dager med forstoppelse,deretter 1-2 dager hvor det bare renner..så har fått litt av begge deler jeg.. Utrolig slitsomt.. Føler meg skikkelig dritt for tiden.. Som fyllesyken hver dag... Takk for den;) 3 uker nå og er 8+4 håper jeg får tilbake min normale kropp snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå