Gå til innhold

skal skal ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe her kommer det igjen. Selv om maaaange har skrevet om det før meg, har jeg allikevel behov for å spør igjen: er fire barn for mye????

Når jeg leser hva de fleste svarer så er det det at dette er individuelt. Jeg har tre barn og har alltid sagt at jeg skal ha fire. Men sliter med om dette er egoistisk av meg. Kunne tenke meg svar fra dere som våger å si at tre er nok.

Jeg mener at jeg har kapasitet til en til, men hvor mye det vil gå utover de andre barna er jeg usikker på. Jeg er veldig klar over hvor mye glede ett nytt barn vil gi oss alle og de argumentene har jeg så fryktelig mange av selv, så jeg søker heller dere som kan gi meg en god grunn til å ikke få 4 barn.

Mine barn er 5, Vil jeg ta sjansen og kanskje ofre noe som jeg ikke finner ut av hva er før jeg står plantet med begge bena oppi det og det er ingen vei tilbake? Vet ikke....

Tror mye av bekymringene ligger i redselen for å miste kontroll over eget liv. Ikke kunne leve det slik du vil og kanskje daglig kjenne på dårlig samvittighet (det er noe jeg har hatt tidligere i en periode, og vil helst ikke tilbake dit)

Men nå er det nå sånn at man ikke kan forutse alt i livet, og det er jo det som er det flotte med livet:)

Kanskje jeg allerede har tatt et valg angående dette (langt nede i underbevisstheten) men klarer allikvel ikke å stoppe letingen etter de beste argumentene for og imot.

Kjekt med tilbakemeldinger fra likesinnede og dere med et helt annet fokus enn det jeg har:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

barna mine er 5, 6 og 9,5. Var noe som hadde forsvunnet fra teksten men tror det var sånn noenlunde sammenhengende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...