Gå til innhold

Da kommer jeg inn her (med tvillinger)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper den siste tida går fort ;) har ligget for det meste av sv.skapet! Noen andre med tvillinger her? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter enegga jenter i juni :) er i uke 31.

Skrevet

Velkommen! Jeg venter også tvillinger. Er 33+2. Koselig å følge hverandre. Hvordan er formen deres?

Skrevet

Er stiv som en stokk på kvelden her.. Og knaker i rygg og hofte når jeg reiser meg opp fra sengen..

Har jeg først kommet meg ned,er det veldig vanskelig å komme seg opp. Føler det hjelper å gå, men går jeg mye er jeg helt ødelagt på kvelden, så balanse gang. Ingen jobb fra nå av. Uke 30 her..

Skrevet

Uke 30 med tvillinger her og:) ligger nå innlagt med premature rier.. Ellers har formen vært grei frem til nå..

Lykke til i siste innspurt alle sammen:)

Skrevet

Velkommen inn hit! Jeg er her en liten uke til! Blir satt igang på mandag!

Skrevet

[quote name=Jente 08 :) + to gutter 12 :)' timestamp='1335254753' post='144180010]

Velkommen inn hit! Jeg er her en liten uke til! Blir satt igang på mandag!

Så spennende. Hvor langt er du på vei da?

Scarlette, jeg er også utrolig stiv. Mannen min må dra meg opp fra sofaen. :)

Har dere ting og tang klart til babyene kommer? Vi mangler fremdeles seng.. Kanskje på tide å kjøpe det. :)

Skrevet

39+1!

Jeg mangler korgen som de skal sove i på dagtid. Er mine besteforeldre som har den og fordeler den rundt, tror bare de skal stryke trekket så er den også klar!

Nei, der kom jeg på at jeg ikke har laken til verken vogn eller korgen.. Da blir det en liten shoppingrunde i morgen!

Skrevet

Hei, jeg venter også tvillinger. En gutt og en jente:) er i uke 29 nå, og har fått beskjed om at det blir keisersnitt i uke 36

Skrevet

Velkommen! Jeg er 35 uker på vei med tvillingjenter. Formen er vel nokså dårlig: søvnløshet, bekkenløsning, sure oppstøt, total energimangel, svimmelhet etc. Men ikke så lenge igjen nå heldigvis. Mangler vogna(håper dem kommer innen få dager), lekegrind m hjul som de forhåpentligvis skal sove i når de sover inne, lammeskinn til senga og litt fiksing i huset her:-D. Har en treåring fra før og mangler også å fikse trassen hans før fødsel:-D.

Lykke til du som skal settes i gang på mandag!

Skrevet (endret)

Formen er ikke akkurat stigende her heller :P hovne ben og hender, nummenhet, bekkenløsning og andre leddplager *syt-syt* det skal bli godt å bli ferdig, men helst ikke før uke 36 ;) Her er det meste i hus, mangler nye deler til brystpumpa som jeg kjøpte brukt og et lammeskinn, samt regntrekk/myggnetting og andre sånne småting. Godt å være klar, hadde ikke klart mye shopping nå tror jeg :/

Endret av arcticlight
Skrevet

Takk! Lammeskinn, regntrekk og myggnetting trenger jeg også. Hva slags vogn skal dere ha da, jenter? Vi prøver oss på en Bugaboo Donkey. :)

Skrevet

Jeg venter også tvillinger! Er 33+1 idag :) Formen er faktisk ikke så gal, men er sliiiiten!

Jeg har fått min Bogaboo Donkey i hus! Etter å ha prøvetrillet i stuen, virker den veldig bra! Hehe :)

Skrevet

Jeg venter også tvillinger! Er 33+1 idag :) Formen er faktisk ikke så gal, men er sliiiiten!

Jeg har fått min Bogaboo Donkey i hus! Etter å ha prøvetrillet i stuen, virker den veldig bra! Hehe :)

Ja, ikke sant? Tror det er en god vogn. Vi er omtrent like langt. :) Koselig at det er så mange av oss. Venter du gutter eller jenter eller en av hver? :)

Skrevet

Ja, ikke sant? Tror det er en god vogn. Vi er omtrent like langt. :) Koselig at det er så mange av oss. Venter du gutter eller jenter eller en av hver? :)

Gleder meg masse til å trille! Her ser det ut til at det blir toeggede jenter :) Alt er kjøpt inn i rosa, så håper legene har rett! Hehe! Hva med deg?

Skrevet

Gleder meg masse til å trille! Her ser det ut til at det blir toeggede jenter :) Alt er kjøpt inn i rosa, så håper legene har rett! Hehe! Hva med deg?

Samme her, gitt. Toeggede jenter. Fantastisk! Har også kjøpt masse rosa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...