b_a_b_y_ Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Kjøpte oss en bil når jeg ble gravid med nr tre, en Mitsubishi Pajero 7 seter. Samboeren trodde han slo til Så fikk vi sjokkbeskjeden om at vi venter to og vips så ble den bilen "for liten". Ikke problem å ha hele familien i bilen, men noen tvillingvogner det bare å glemme da ja. I all verden, hvilken bil egner seg da?? Den vi kjøpte må jo sies å være stor. Håper bare at det finnes andre biler som er "smartere" innredet, hvis ikke er jeg redd for at vi må kjøpe buss???
lille-my-april Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Det blir i alle fall fort dyrt for å si det sånn... Multivan (VW)?
honningbien Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Mitsubishi Outlander, en SUV med 7 seter:)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 (endret) Sett Mercedes Vito eller viano?? Vi kjøpte det for snart 3 år siden, da vi ventet nr. 5... vi har nå 6 barn og bruker 3 barneseter og 1 pute! Finnes i 3 forskjellige lengder...vi har den lengste og 9 seter, da er det plass til vogn bak! 3 seterekker med regulerbare og utaksbare seter etter behov.... God og trygg bil! Men viktig å kjøpe nyere enn 2004 modellen, da dei vart utbedret mht endel rust! Tips: se finn.no.. søk på flerbruksbil, Mercedes vito, 8 eller 9 seter, så ser du hvordan dei ser ut! Positivt at det ikke er noen kassebil! Lykke til med bilkjøp! Endret 24. april 2012 av JenteOgGutterMamma!
tre håpefulle Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Hva med Fors Galaxy?? det har søsteren min som har fire barn. Vi har nå bestil Ford S-Max, da vi venter nummer tre. S-max er noe mindre enn Galaxy. =)
b_a_b_y_ Skrevet 24. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2012 Det blir i alle fall fort dyrt for å si det sånn... Multivan (VW)? Hehe, ja jeg frykter ikke for annet..
magica fra tryll Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Vi har 4 barn i bilen, og en ww caravelle. Perfekt:) Bare å kjøre vogna inn og slå på bremsen:) Hadde en 7 seter, Opel Safira, men fikk nesten ikke plass til noe når vi brukte 6 seter...
5 søte små blir til 6 Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Vi venter nr 5 og har en galaxy. når man skal benytte 6 seter så er det akkurat plass til vognen til tvillinger hvis du trer den sidelengs inni. Vi har kun hatt en og en baby, vi har hatt plass til vogn og litt bagasje. kjøpte mb sprinter. sukk bortskjemt nå, men vi har galaxyen også en bybil og en for lengre kjøring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå