Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jr har akkurat fylt ett år. Han har alltid spist greit men nå har det bare tatt helt av. I dag har han spist TI brødskiver (uten skorpe vel og merke), et middagsglass og en stor porsjon havregrøt (på melk). I tillegg ca tre dl melk og litt frukt. Og han er slank... Faktisk så slank at vi på ettårskontroll fikk beskjed om å bytte fra ekstra lett til lettmelk og ta smør på brødskivene. 78 cm og 9,7 kilo. Han er veldig aktiv men nå eter han så jeg nesten blir bekymra. Noen som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Eldsten vår er veldig slank, vi fikk også beskjed om å bytte ut lettmelk m h-melk. Husker at han spiste som en hest da han var rundt året, m var aktiv så han fortsatte å være slank. D er sånn i perioder enda, han er nå 2år. Husket jeg lurte på om han burde få spise så mye, m på helsestasjonen bare sa d at fikk regulere d selv. Vet at søsteren min også hadde d sånn m datteren sin. Tror d er sånn i perioder, bare vær glad du, plutselig kommer d en periode hvor han bare pirker i maten. Så lenge han er slank trenger han d nok sannsynligvis. :)

Skrevet

Samme her!:-) har skjedd to ganger og vart i litt over en uke... De vokser litt i rykk og napp, så matbehovet øker veeeldig akkurat når de vokser:-)

Gled deg over det for som hun over sier, det kommer tider der de bare pirker...

Min pode er forresten tjue måneder:-)

Skrevet

har to gutter, en som var storspiser fra begynnelsen og en som var skeptiker i begynnelsen men nå kaller vi han støvsuger! han spiser absolutt alt. Om morgenen våkner han kl6 og er skrubsulten! jeg kan ikke gjøre noe til han har spist først! ikke gå på badet heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...