Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Jeg har begynt å blogge litt så smått... Tenkte jeg skulle prøve å se om noen ville lese;) Den handler om hverdagslivet, unger, mat og hus;) Ingen moteblogg dette altså www.herlighverdag.blogg.no Jeg tenker at siden livet består av flest hverdager, så er utfordringen å finne kos og glede midt i travelheten. Det er tanken bak bloggen:)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Koselig blogg... Og jammen plukket jeg opp et tips også!
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Haha :-D Jeg slo meg fort på det med å time ryddingen min! Leste bloggen din i går kveld, og tenkte at det kunne hende ting gikk fortere om jeg prøvde dette, og vet du hva: Jeg kortet ned ryddingen av kjøkkenet med hele 10 minutter! Blir nok fortsettende med det her
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Kjempe fin blogg. Du er god til å skrive. Kjøkkenet ditt er helt likt min venninnes kjøkken. Da mener jeg plassering og alt. Til og med vinduet, utrolig.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Kjekt med litt tilbakemelding.. Jeg er ganske så ny i bloggverden;) Og har ikke helt peiling på dette.. Men jeg har alltid likt å skrive, og ble plutselig inspirert... Timeren er fantastisk! Alt blir litt lettere når man holder fokus! Jeg bruker sjelden mer enn 15 minutter på å få ryddet er rom... Så spennende at det er flere med samme kjøkken! Det har ikke jeg sett før:) Jeg liker kjøkkenet mitt veldig godt!!
zassy☆ Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Likte bloggen din veldig godt koselig å lese og fint med små tips!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Denne bloggen likte jeg! Kommer til å bokmerke den, for det var veldig moro å lese! Fortsett å skrive, det gjør du bra:)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Denne har jeg lyst til å følge med på. Du er kjempe god til å skrive.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Takk for det:) Som sagt så har jeg alltid likt å skrive, men har ikke fått gjort det noe særlig de siste årene... Så det er moro å ta det opp igjen:) Kjekt å høre at det faller i smak. Regner ikke med at den treffer alle midt i interessefeltet, men hyggelig å høre at den treffer noen:)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 For en herlig blogg:) Mange sjarmerende historier og fine tips.. Har kastet meg på rydde vekk 15 ting i hvert rom, og det er utrolig at så lite kan gjøre så stor forskjell!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #13 Skrevet 26. april 2012 Fint med en blogg som ikke handler om perfeksjon! Fine små anekdoter og gode tips så langt. Blir spennende å se hva som kommer videre:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #14 Skrevet 27. april 2012 Var ikke dette helt vanlig, da? Helt grei, liksom?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #15 Skrevet 27. april 2012 Var ikke dette helt vanlig, da? Helt grei, liksom? Enig! Absolutt ikke vondt ment men syns ikke det var noe spesielt med denne bloggen.
Peispå! Skrevet 27. april 2012 #16 Skrevet 27. april 2012 Åhhh, sÅ koselig og velskreven blogg. Ble rent glad jeg, her jeg sitter Å ser pÅ teltbygging og rot pÅ vaskerommet! SÅ deilig med en blogg som ikke dyrker det "hippe" og det "perfekte". Men, faktisk skildrer smÅ, søte og gjenkjennede historier. Skriv mere!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #17 Skrevet 28. april 2012 Må si meg enig med de som synes denne er litt spesiell. Jeg har ennå ikke sett en eneste blogg som ikke omhandler de fine nye interiørdingsene, dagens outfit (som selvfølgelig er ganske perfekt sammensatt) eller matretter som er nydelig satt sammen og stylet for fotografering. Denne var avslappende, naturlig og det er godt å se at andre kan føle et behov for å stifte pysjen fast i madrassen (synes det var et bra innlegg;)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #18 Skrevet 28. april 2012 Jeg koste meg med denne bloggen. Håper du fortsetter å skrive, for jeg vil fortsette å lese!!
Vicky 83 Skrevet 28. april 2012 #19 Skrevet 28. april 2012 Fin og koselig blogg. Godt skrevet! Lykke til med jobb, det blir sikkert litt godt å få mer tid for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #20 Skrevet 29. april 2012 Tusen takk for tilbakemelding alle sammen. Kjekt å se at jeg treffer noen med skribleriene mine:) At ikke alle synes den er interessant, er jo ganske forståelig, siden vi er så forskjellige. Men jeg kommer nok til å fortsette å skrive, for det er kos:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #21 Skrevet 29. april 2012 Nå måtte jeg også inn og se hva det var med denne bloggen.. Jeg synes den var kjempefin! Koselig å lese små historier som man kan kjenne seg igjen i! Likte spesielt godt "speil, speil på veggen der..." århundredets avslutning;) Det gir håp!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #22 Skrevet 30. april 2012 Likte også denne;) Helt fri for bling og glamour, helt etter min smak:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå