Mamma til snart 2 søte små Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Herregud å utolmodig jeg er! Fortsatt 4 dager til termin, men jeg er bombesikker på at denne ungen ikke kommer frivillig. Jeg er så lei at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vondt både her og der og vekta er snart tresifra. Lagt på meg mye og kroppen er tung å dra på . Nei, fra nå skal jeg late som jeg ikke er gravid lenger for dette gidder jeg ikke mer. Fysj.
kaos83 Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Jeg klarer ikke si noe annet enn at jeg er møkk lei og klage døgnet rundt... Jeg hater å være gravid. Jeg er tung klarer ingenting lengre. Kan ikke en gang gå pga bwkkenet. Har et skittent hus og barn som savner sin ellers aktive mamma. Termin om en uke. Men har maserier så jeg ikke sover lengre... Halleluja for et dritt svangerskap... Denne gangen har riene vart i 2 døgn men å gå over i fødsel blir hvist ikke aktuelt. Jeg føler med deg, og er glad jeg aldri skal gå gravid igjen...sånn da har jeg søte min del iallfall. Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Heheee, en ting kan du være brennsikker på og det er at ungen kommer uT! Ellers så kan jeg bare si meg enig... Jeg har igjen to uker og er så jævlig lei. Lei avhalsbrann, bekkenløsning, strekkmerkene som kommer på men feit bleike kropp, lei av å være sur... Tålmodigheten min er på bånn, jeg sover dårlig og har null energi. Sipper for den minste ting... JaH. Dette er unge nr to og ALDRI MER!
lille-my-april Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 hehe... må le litt av oss alle sammen jeg. Dette er min første, så håper jeg glemmer både fødsel og hvor lei jeg har vært, og ikke minst hvor dårlig jeg var pga hyperemesis. Viss ikke blir dette et enebarn ja. Jeg er dessverre rett over tresiffret, og jeg kan skrive under på at det er Tungt ja. Skjønner ikke hvordan de klarer det de som er sånn til vanlig... Håper på at det kan skje noe i natt, siden termin er i dag.. Krysser fingrene for oss alle sammen!
*Sammy* Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Hoho kjenner meg så igjen, og gjett på hva : Jeg fødte nr 4 for 1 uke siden, heeelt frivillig... Glemsel er en fin ting, for man glemmer alt det fæle etter en stund, tro det eller ei, ja helt til riene starter vel og merke da *klasker man seg i panna* . En ting er sikkert, og det er at ungen kommer ut, men det er helst når man har resignert og gitt opp og for ente gang prøvd alle kjærringråd * som man vet ikke funker likevel* . I mine 3 foregående svamgerskap før dette har jeg gått over termin med alle, så uka før termin her ga jeg opp å vente, og splæsj så gikk vannet og vips baby 3 dager senere Dere har min medfølesle her på slutten, snart er dere i mål * jaa er irriterende å høre når man er lei* Men uansett, ønsker dere lykke til når det nå skulle bli rier på dere
Småtrollmamma Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Henger meg på her! Var sikker på det var i gang i går. Hadde masse rier med 4 - 5 min mellomrom men de gjorde liksom ikke vondt, så satt å ventet på at ting skulle ta seg opp....før legging tok jeg meg en dusj og krøp til sengs i påvente om at natten kanskje ville bli forkortet......Våknet i morges relativt uthvilt, men også mega skuffet.....:-( Har 4 dager til termin, og er superutålmodig etter ukesvis med maset kynnere og rier.... ARGH!!
Moggi Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 (endret) Jeg også! En uke til fødeklar, men kjenner på at det skal bli deilig å få kroppen sin tilbake. Det er sant at man glemmer fort. Jeg skulle ikke ha flere etter førstemann, men vips, så var det på'n igjen Svigerinnen min har ei lita tulle på 6 måneder nå, hu kjente på den gedigne magen min og sukket at hu savna den følelsen av å gå gravid. Spenningen, kjenne på sparkene osv.... Minnet henne kjapt på alt det man fort glemmer. Halsbrann, bekkenplager, fort tungpustet, hormonelt humør, hetetokter og søvnproblemer. Det er en fantastisk opplevelse ja, men 38-41 uker er nok altså Jeg er klar jeg nå..... bare å komme Endret 24. april 2012 av Moggi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå