Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har arrangert navnefest i Rådhuset? Vi hadde navnefest i Bergen for datteren vår, det var veldig fint. Nå venter vi nr to i juli og har så smått begynt å tenke på feiring av henne.

Skrevet

Slik jeg har skjønt det, så er det ikke du som arrangerer navnefest i Rådhuset, det er Humanetisk Forbund. Du kan melde deg på et av deres arrangementer, så fremt en av foreldrene er medlem av Humanetisk Forbund.

Men det visste du kanskje?

Jeg har ikke vært på en slik navnefest her i Oslo før, men har hørt at de arrangementene i Rådhuset er utrolig fine og absolutt høytidelige. Og bankettsalen i Rådhuset er virkelig vakker. =)

Skrevet

Takk for info:) vet godt at det er Humanetisk forbund. Blir kjekt:)

Skrevet

Hei!

Vi har vært på navnefest i Rådhuset i regi av Humanetisk forbund med begge våre barn, og planlegger også en ny runde med nr 3 som kommer i august.

Det har vært veldig høytidelig og flott!

Du trenger ikke å være medlem av humanetisk forbund, men får rabbat hvis du er medlem.

http://www.human.no/Fylkes-og-lokallag/Oslo/Seremonier/Humanistisk-navnefest/

Skrevet

Aha! Der lærte jeg noe nytt. Da trenger vi ikke å melde oss inn når det forhåpentligvis en gang blir vår tur. =)

Skrevet

Vi hadde navnefest for vår sønn i Rådhuset sommeren 2009 og det var en veldig fin seremoni! Stemmer at man ikke må være medlem, men det er billigere om man er det. Uansett var det ikke veldig dyrt, vi betalte vel 1200 kroner totalt tror jeg. Anbefales på det sterkeste! Dessverre bor vi ikke innenfor Oslo's grenser lenger, så vi får nok ikke lov til å ha navnefest der en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...