Gå til innhold

Deres pinligeste date noensinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig ingen spesielt pinlige opplevelser når det kommer til dateing (har ikke datet mye)

Men den dummeste daten jeg har vært på var med en fyr som snakket under hele filmen (på kino) og etterpå klappet meg på skuldra og sa; "snakkes" og hoppet på bussen.

Det var bare rart...

Skrevet

Det var da jeg gikk på ungdomskolen. Det var en gutt der jeg var såååå forelsket i. Jeg klarte å manne meg opp til å spørre om vi skulle dra på kino sammen. Det var helt grusomt, men han sa ja. Da vi møttes utenfor kinoen hadde han tatt med seg en hel gjeng som plasserte seg noen rader bak oss og satt å fulgte med på oss. Jeg sa ingenting i løpet av hele daten og turte så vidt å si hade da vi dro... Hahahaha... åååååå, det var så flaut å komme på skolen dagen etterpå :)

Den flotte fjortisstiden :P

Skrevet

Var på kino med en som lot som han var tilbakestående i byen kun for å gjøre meg flau *dauer*. Det var ifjor sommer. Mislykka.

En mer mislykka date: Hadde det kjempehyggelig med en kar, med middag og greier. Avtalte å date flere ganger, men plutselig ble han stille.. og 3 uker etterpå hadde han dame gitt. ET år senere sendte han mld når han var her i byen og lurte på om jeg og skulle ut på byen. Veit hva det betyr.. åff, for en premietosk :P

Den mest rare daten jeg hadde var en som ville være i et forhold med meg etter en date, sa det var den beste daten han hadde vært på, og ville gjerne være stefar for ungen min som han aldri hadde møtt (eller ville få møte). Faktisk hadde han slutta på antidepressiva pga den daten. Herrefader, fins mye rare mannfolk ;-) De mest normale mennene har jeg sjekka opp på byen, faktisk! De andre var nettdates ;P

Skrevet

Jeg var ute med en fyr. Spiste middag og det var egentlig kjempehyggelig. Ikke noe sånn superduperromanse på gang, mer som venner kanskje. Dagen etterpå fikk jeg mld om at han ikke kunne treffe meg mer, fordi jeg minnet ham for mye om ex'en. Jeg synes det var tåpelig, og droppa kontakten, men da fikk jeg masse unnskyldningsmeldinger om at han hadde bæsja på leggen. Haha, merkelig type.

En annen gang var jeg på en slags sympatidate med en fyr som likte meg veldig godt. Det ble litt klinings på slutten, og det er det verste jeg har vært med på. Det føltes ut som jeg hadde en blekksprut i fjeset. Fikk jo nesten ikke puste. Ble ikke noe mer der, for å si det sånn..

Skrevet

Så den der filmen med halle berry. Gothika.. Jeg var 20, han 30 og jeg var litt skeptisk til hele fyren fordi han var så "voksen".. Hadde vært gift og hadde en unge på 1 år.

Men det ble ikke grunnen til at jeg ikke så han igjen.. Under filmen hylte han som en jente, hoppet i sofaen, beit negler, tok beina inntil brystet og holdt de fast.. Sånn typisk "jente"-oppførsel... ååååh så skummelt. det var jo ikke noe spesielt å bli skremt av en gang. han stokk til bare det skiftet scene...

verste av aaaalt.. i slutten av filmen når den sangen "behind blue eyes" kommer... begynte han å synge. DRITHøYT! Herregufd så flaut.. og han ga seg ikke. sang med full hals der, øynene igjen, opp med hodet og ut i rommet. Herregud.. jeg prøvde å si noe men klarte ikke stoppe han så der satt jeg. mens han sang...

"no one knows what its like to be a sad man....!" blæ!

Hvor normalt er det? bare begynne å synge av full hals! blir flau av å tenke på det

Skrevet

Så den der filmen med halle berry. Gothika.. Jeg var 20, han 30 og jeg var litt skeptisk til hele fyren fordi han var så "voksen".. Hadde vært gift og hadde en unge på 1 år.

Men det ble ikke grunnen til at jeg ikke så han igjen.. Under filmen hylte han som en jente, hoppet i sofaen, beit negler, tok beina inntil brystet og holdt de fast.. Sånn typisk "jente"-oppførsel... ååååh så skummelt. det var jo ikke noe spesielt å bli skremt av en gang. han stokk til bare det skiftet scene...

verste av aaaalt.. i slutten av filmen når den sangen "behind blue eyes" kommer... begynte han å synge. DRITHøYT! Herregufd så flaut.. og han ga seg ikke. sang med full hals der, øynene igjen, opp med hodet og ut i rommet. Herregud.. jeg prøvde å si noe men klarte ikke stoppe han så der satt jeg. mens han sang...

Hvor normalt er det? bare begynne å synge av full hals! blir flau av å tenke på det

HAHAH! Nå lo jeg godt! Ikke rart mannen var skilt!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Haha, jeg dør!

Skrevet

det var en jeg datet som apselutt skulle kjøpe t-lys (skrives det sånn?). men buttikken hadde to typer, så da måtte han få dama i butikken til å ringe produsenten for å få vite hvor lenge de brant, for han skulle regne ut hvem pakke det lønte seg å kjøpe....

en annen spurte meg om jeg likte vanlije sex. jeg viste ikke hva det var før jeg googlet det... og jeg lurer fremdeles på om han ville være domenant eller om han ville at jeg skulle slå/ydmyke han.

jeg hadde datet en fyr en stund, også kysset jeg han. sånn nuss på munnen. det var vårt første nuss, og rekasjonen hans var å begyne å kle av seg alle klærne sine....

kjæresten min sin dårligse date, var når han hadde kjørt en dame hjem, også ville hun at han skulle bli med inn. men han ville ikke for hun hadde snakket om katten sin hele kvelden. så han fortalte som sant var at han ikke syns det var så vellykket. og hun ble ganske skuffet. og når han til slutt fikk henne ut av bilen så rygget han litt fort ut av oppkjørselen og kjørte på katten hennes. så da måtte han jo trøste stakkars menneske... hehe

Skrevet

Den dårligste daten jeg har vært på var da en fyr jeg hadde vært sammen med i noen uker skulle ta meg med på kino.

Jeg var 16år og gikk på videregående. Typen hadde rusproblemer, litt alvorligere enn jeg trodde!

Vi skulle møtes på kinoen etter skolen. Jeg gleda meg som en liten unge, hadde aldri blitt tatt med på kino av noen før såkfdev skulle bli skikkelig stas! Saken er at jeg ble sittende å vente på han i 3 (tre) timer før han omsider dukket opp.

Han hadde rusa seg til tusen og brukt opp alt han hadde av penger, jeg hadde ingenting.. Det endte med at vi måtte ta bussen hjem igjen i stedet. Han hadde egentlig ikke penger til buss hjem heller men fikk sitte på siden jeg begynte å grine når han ikke hadde nok til den engang.

På bussen satt han og viste stolt frem hva han hadde kjøpt ti til oslo, politiskilt som han skulle sy på en blå skjorte sånn at han så ut som ordentlig politi også en øks! Også kunne han ikke forstå hvorfor jeg var så jævla sur

Skrevet

Den dårligste daten jeg har vært på var da en fyr jeg hadde vært sammen med i noen uker skulle ta meg med på kino.

Jeg var 16år og gikk på videregående. Typen hadde rusproblemer, litt alvorligere enn jeg trodde!

Vi skulle møtes på kinoen etter skolen. Jeg gleda meg som en liten unge, hadde aldri blitt tatt med på kino av noen før såkfdev skulle bli skikkelig stas! Saken er at jeg ble sittende å vente på han i 3 (tre) timer før han omsider dukket opp.

Han hadde rusa seg til tusen og brukt opp alt han hadde av penger, jeg hadde ingenting.. Det endte med at vi måtte ta bussen hjem igjen i stedet. Han hadde egentlig ikke penger til buss hjem heller men fikk sitte på siden jeg begynte å grine når han ikke hadde nok til den engang.

På bussen satt han og viste stolt frem hva han hadde kjøpt ti til oslo, politiskilt som han skulle sy på en blå skjorte sånn at han så ut som ordentlig politi også en øks! Også kunne han ikke forstå hvorfor jeg var så jævla sur

Huff, han burde heller gå på avvenning for rusmisbrukere før han begynte å date. Så kanskje han kunne ha unngått disse tabbene. hehe

Skrevet

Huff ja! Det ble ikke så mye mer mellom oss akkurat.. Men jeg vet han har fått hjelpa han trengte og har det bra nå:-)

Skrevet

Hadde besøk av en bekjent en gang. Vi var bare på halloen, men så spurte han om vi skulle se film og jeg sa ja. Huff..

Han satt og så på meg gjennom hele filmen. Plutselig fikk jeg melding. Fra han. Der sto det hvor fin og søt jeg var osv. Hvorfor kunne han ikke bare si det til meg, jeg satt jo rett på sia han. Så tikka det inn flere meldinger. Herregud og flaut, jeg måtte jo bare smile og si takk for komplementene.

Så begynte han å skrive på facebook! Han ba meg sjekke fb. Jeg gjorde det og der sto jo sørenmeg de samme meldingene. Det var helt grusomt.

Han fikk mast seg til enda en filmkveld og holdt på på samme viset da. Jeg fikk omsider kjørt han hjem, men i bilen på vei tilbake begynte meldingene å tikke inn igjen. Tror han sendte meg 50 sms om dagen. Han elska meg også og ville bli sammen. Følte meg jo fæl da jeg avviste han, men han der var aaaltfor mye! Han var bare 22 år så har kanskje noe med det å gjøre..

Ikke akkurat date, men. Hadde en knullekompis som jeg hadde hatt sex med noen ganger, han ville ikke bli sammen, men skulle kontrollere hvem jeg snakket med og om jeg snakket med andre gutter. Ble ikke noe mer på han for å si det sånn!

Var sammen med en fyr da jeg var 16. På vår første date knipsa han etter kelneren. Jeg holdt på å dø. Han var fra Kroatia, men trodde ikke de knipsa der.

Skrevet

Jeg hadde en kaffe-date med en kompis av en venninne, vi hadde klina litt på fest hos nevnte venninne uka før. Jeg visste jo at han hadde en liten datter, men det ble egentlig nok når han mesteparten av daten satt og snakket om hvordan eksen hans var sånn en fæl dame som ville hindre ham i å se datteren, at den forbanna advokaten han hadde når de skulle bli enige om samvær hadde vært dame, og hadde det vært en mann så hadde han fått omsorgen og så videre og videre... Og at han godt kunne tenke seg å gå til rettssak for å få datteren, men da skulle han hvertfall ha mannlig advokat! Og så mer dritt om eksen.

Okei...

Han tilbød seg å kjøre meg hjem, jeg sa jeg MåTTE ordne noe i byen først, og heller bare tok bussen hjem selv etterpå, ellerstakkskalduha.

Skrevet

Jeg hadde skrevet meldinger med en fyr jeg hadde truffet på byen. Hadde vært ganske bedugget den kvelden, men husker at han var en veldig kjekk kar. Vi avtalte å dra på kino og han skulle komme å hente meg.

Dagen kom og han hentet meg i bilen sin. Jeg åpnet døren og fikk hakeslepp. Det var jo ikke den fyren jeg trodde det var, det var kompisen, han stygge! Men snill som jeg er, lot jeg som ingenting. Satt meg i bilen og dro på kino og så "40 year old virgin". Det var ikke så veldig romantisk for å si det sånn. Jeg var totalt avvisende.

Vi tok aldri kontakt med hverandre igjen. Ble til og med oversett en gang jeg gikk forbi han på gata.

Skrevet

Det var den gangen vi var hos et vennepar av han (og det var vel egentlig ikke date, men mer en bli-kjent-greie), selv om jeg mistenkte at han likte meg litt mer enn jeg likte ham.

Hadde sendt endel tekstmeldinger den dagen for å avtale møtested og diverse, så hadde liksom nummeret hans lett tilgjengelig. Da vi hadde vært hos venneparet i en times tid, så fikk jeg en sms av venninna mi som takket meg for noe.., jeg svarte " jeg elsker deg også" - og sendte den.. til ham. Det gikk ikke opp for meg før jeg hørte det peip i mobilen hans.. <Holdt på å dævve..

Skrevet

Da jeg var 18 hadde hybelvenninna mi ordna meg blind date. Han bodde hos henne den helga og delte derme bad og kjøkken med meg :-/

Da han kom fredagen var jeg på tivoli, og han ringte for å finne ut hvordan vi skulle kjenne hverandre igjen. Jeg fortalte om meg og han skulle til å fortelle om seg og det første han sier er at han har Roots sko, sånne høye (husker ikke navnet på de). Kjente allerede da at dette kom til å gå galt.

å gud han var så lite min type at tivoliet var en rein pine. Han skulle på dø og liv vinne bamse til meg, det hadde vært ti gang billigere og kjøpe en i lekebutikken dagen etter for han traff jo ingenting. Tror dama ga han en for han vant mens jeg skravla med ei som tilfeldigvis gikk forbi.

Dro hjem etter det og da lata jeg som jeg sovna i sofaen for at han skulle ta et hint og gå til hybelvenninna mi og sove der. Men han satt og satt, leeeeenge, plutselig kjente jeg han strøyk meg over kinnet, kosa liksom, sånn jeg gjør med barna. Til jeg sovna. Da hadde han skrevet et langt brev om hvor vakker jeg var når jeg sov.

Sto grytidlig opp neste morgen, låste rommet mitt og dro. Turte ikke dra hjem den helga mere....

Fikk en haug meldinger og noe gråting på mobilsvareren. Tk aldri mere kontakt med han.

Skrevet

Jeg og to venninner hadde vorspiel i leiligheten vår, og jeg klinte med en gutt som en kompis hadde tatt med seg. Vi gikk vel på 3-4 dates, men vi hadde null kjemi. Jeg tror ikke han hadde samme oppfatning som meg da, siden han fortsatt ville bli bedre kjent. 1-2 år etter traff jeg min nåværende samboer, og jeg ble faktisk ganske paff da han parkerte i oppkjørselen til den tidligere daten min. Han leide nemlig hos foreldrene hans, hehe.. Ble et par pinlige vink inn i mellom mens vi bodde der jaaa...

Skrevet

HAHAHA :-D:-D:-D

Skrevet

Ble hentet av en fyr jeg hadde datet noen ganger for å besøke han, skulle spise middag og se film. Fyren bodde i en hytte faktisk, men det var ikke det verste...han hadde toalett i stua! Uten noe som helst skjerming...... Kan love jeg var bra gul i øya når han kjørte meg hjem ;p

Skrevet

Jeg var 17 og hadde akkurat blitt sammen med en jevngammel gutt... Jeg hadde ikke så mye erfaring med gutter, og første gangen jeg besøkte han, la han seg på senga, dro fram dingsen og begynte å runke! Jeg var skikkelig sjokkert og måpte sikkert ganske bra, og så ville han ha meg til å onanere han. Det var liksom ikke noe klining eller noe som helst, det var bare fram med den og trekk og dra... Jeg lo og lo og lo... (Skikkelig dårlig gjort, selvsagt, men jeg ble så utrolig usikker og syntes hele situasjonen var utrolig komisk...). Jeg hørte ikke noe fra han på nesten to uker (og jeg ringte ikke heller, visste ikke hva jeg skulle si), og da sendte han en mail og slo opp... :-) Var helt greit for meg, jeg var ikke særlig forelsket lenger...

Skrevet

Men hvorfor hadde du ikke penger selv? Spesielt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...