Gå til innhold

Bihulbetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vondt i bihulen lenge!!! Rundt 3 uker minst men nå er det skikkelig vondt øverst i munnen og i tannkjøtt rundt en av de jeksel tenner. Prøver alt med salt vann opp i nesen til å dampe ansiktet mitt. Dette har virket før men ikke nå......

Spørsmålet mitt er..... er der noen medisin / antibiotika legen kan gi til meg for bihulbetennelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold for det ene neseboret mens du trekker SÅ HARDT DU KAN inn gjennom det andre. Så bytter du side. Gjentas noen ganger sånn utover...Magisk!

Skrevet

Jeg hadde bihulebetennelse i høst og fikk antibiotika, samt rinexin tbl. Måtte ha to kurer med penicilin før det gikk over.

Skrevet

Hadde også bihulebetennelse i vinter.. SKAM vondt.. kjenner jeg begynner å få litt igjen.. :( jeg er veldig svak for det.

Skrevet

Rinhexin tabletter er det beste og vanligste mot bihulebetennelse. Jeg har hatt det så og si i hele vinter.Problemet er at Rinhexin aldri skal brukes av prøvere eller gravide.Så jeg skylder med saltvann...hjelper ingen ting;(

Skrevet

min kiropraktor tok faktisk min bihulebetennelse. han trykker på noen punkter under nesen, pannen og hode. ble veldig dårlig sammekveld og så forsvant det dagen etter;) han er veldig flink da. vika kiro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...