Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Hei. Jeg ønsker å være anonym pga dette er så pinlig.. Men akkurat nå trenger jeg litt hjelp. Min første dag i siste mens var 10 februar, og den 03 mars tok jeg en test for å bevise at jeg ikke var gravid. Men etter 20 sekunder ble den positiv, men veldig svak. Og på bruksanvisningen stod det at om den var svak kunne det være fordi at detvar tidlig i svangerskapet eller fordi at jeg hadde lite hcg i kroppen. Og jeg var hos legen for ca 1 uke siden og han sa den umulig kunne ha blitt positiv så tidelig.. Men jeg trodde ALDRI jeg var gravid før den testen viste to streker, og jeg har vært fryktelig kvalm og vært sengeliggende i 1 måned.. Tror dere jeg kan ha fått et innbilt svangerskap?? Prøver å legge med et bilde av testen, men det var klarere enn på bildet.
vaggle Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 ta en ny test da vel??? hvorfor tok ikke legen en test ????
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Er testen positiv så er du jo gravid. Man kan ha eggløsning tidligere enn 14 dager etter første dag av siste mens, så det er jo ikke umulig at du fikk positiv test 3.mars.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 ta en ny test da vel??? hvorfor tok ikke legen en test ???? Testen blir jo positiv om jeg har innbilt meg det. Så det er ikke vits sa legen.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Er testen positiv så er du jo gravid. Man kan ha eggløsning tidligere enn 14 dager etter første dag av siste mens, så det er jo ikke umulig at du fikk positiv test 3.mars. Okei, håper det.
anonym91 Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 testen blir ikkje positiv om du har inbilt deg det ? testen går jo ikkje på det du tror men på hcg nivået i kroppen din. eg har alltid hatt positiv test tiligt. tror du må ta en ny test og sjekke
Lullunutu Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Litt av en lege! Ta en ny test du :-) Evt dra tilbake til lege, be han måle hcg/ta test!
hormonia&alienimagen3 Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Du får da ikke positivdritt,ta ultralyd..... Dra til privat klinikk ,betale 700 kroner så ser du der om det er noe...Volvat senter trenger du ikke forhåndsbestille engang...Dur ned first thing 2morrow ;0) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 testen blir ikkje positiv om du har inbilt deg det ? testen går jo ikkje på det du tror men på hcg nivået i kroppen din. eg har alltid hatt positiv test tiligt. tror du må ta en ny test og sjekke Han forklarte sånn at hvis jeg er innstilt på at jeg er gravid, så tror alt i kroppen min det også. Har googlet litt og det er mange forskjellige svar. Har fått time neste uke og gruer meg til å dra, tenk om det ikke ernnoe der??
hormonia&alienimagen3 Skrevet 23. april 2012 #10 Skrevet 23. april 2012 kjinken som jeg har skjønt det med innbilt er at det også lukker livmoren din så kan ikke bli gravid om du har innbilt...så da får du bare tenke at du da endelig får stratet prøvinga igjen :0)
Ariel_86 Skrevet 23. april 2012 #11 Skrevet 23. april 2012 den første mensdag hos meg var også 10feb, og jeg testet første gangen 7 mars noen få dager etter deg, og da hadde jeg mye hcg for den digitale testen ble positiv. Det viste seg at jeg hadde el veldig tidlig. Det jeg skal frem til er at det samme kan ha skjedd med deg, at el kom mye tidligere, og at spiren festet seg fort:) hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en digital test fra cb:) Ønsker deg masse lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #12 Skrevet 23. april 2012 Hei. Jeg ønsker å være anonym pga dette er så pinlig.. Men akkurat nå trenger jeg litt hjelp. Min første dag i siste mens var 10 februar, og den 03 mars tok jeg en test for å bevise at jeg ikke var gravid. Men etter 20 sekunder ble den positiv, men veldig svak. Og på bruksanvisningen stod det at om den var svak kunne det være fordi at detvar tidlig i svangerskapet eller fordi at jeg hadde lite hcg i kroppen. Og jeg var hos legen for ca 1 uke siden og han sa den umulig kunne ha blitt positiv så tidelig.. Men jeg trodde ALDRI jeg var gravid før den testen viste to streker, og jeg har vært fryktelig kvalm og vært sengeliggende i 1 måned.. Tror dere jeg kan ha fått et innbilt svangerskap?? Prøver å legge med et bilde av testen, men det var klarere enn på bildet. Kan du ikke bare ta en ny test? Har aldri hørt om noen som har innbilt svangerskap og får positiv graviditetstest. Snoodig lege du har må jeg si.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #13 Skrevet 24. april 2012 Hei. Jeg ønsker å være anonym pga dette er så pinlig.. Men akkurat nå trenger jeg litt hjelp. Min første dag i siste mens var 10 februar, og den 03 mars tok jeg en test for å bevise at jeg ikke var gravid. Men etter 20 sekunder ble den positiv, men veldig svak. Og på bruksanvisningen stod det at om den var svak kunne det være fordi at detvar tidlig i svangerskapet eller fordi at jeg hadde lite hcg i kroppen. Og jeg var hos legen for ca 1 uke siden og han sa den umulig kunne ha blitt positiv så tidelig.. Men jeg trodde ALDRI jeg var gravid før den testen viste to streker, og jeg har vært fryktelig kvalm og vært sengeliggende i 1 måned.. Tror dere jeg kan ha fått et innbilt svangerskap?? Prøver å legge med et bilde av testen, men det var klarere enn på bildet. Kan du ikke bare ta en ny test? Har aldri hørt om noen som har innbilt svangerskap og får positiv graviditetstest. Snoodig lege du har må jeg si. Som jeg sa tidligere så tar jeg ikke noen ny test når jeg har fått ul neste uke og må betale for den, da venter jeg heller. Og på tven så gikk det et program om dette i fra usa, og det er fult mulig og lure kroppen til å tro du er gravid, så testen vil slå positiv. Men ettersom at den ble positiv før jeg begynte å tro at jeg var gravid så er den nok ikke feil, jeg er nok mer som veldig engstelig fordi at jeg har ventet i fler år åå få et barn.
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 24. april 2012 #14 Skrevet 24. april 2012 Enkelt og greit. En test slår kun ut på graviditetshormonet HCG og det produseres KUN om du er gravid.
hormonia&alienimagen3 Skrevet 26. april 2012 #15 Skrevet 26. april 2012 Forhørte meg med sykesøster på legekontor for dette gjorde meg litt nervøs og... Fikk til svar at det skal voldsomt mye til og er uhyre sjeldent om man klarer å psyke på seg økt hcg nivå uten å være gravid... Positiv test er mao gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå