Gå til innhold

8 mnd og turbo. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 8 mnd er helt turbo. Han sitter ikke rolig på fanger. han vil ned fra armen og ned på gulvet. Han vi ta på ting, putte ting i munn og er ikke opptatt av kos. Han vil ikke ligge i armene våre og sovner av seg selv i senga. Han begynner ikke å gråte hvis andre holder han. Nesten så jeg blir lei meg fordi han ikke er mammagutt. Han er utrolig blid og deler smil og latter dagen lang. Men blir bekymret for at han er "kald". Er det flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Min er 7,5 mnd og også veldig nysgjerrig på verden rundt han. Ikke mye tid til kos, men vi kan tulle med han på fanget :-) Ikke noen mammadalt heller, nei... Synes det er morsomt å følge med på alt som skjer for tiden!

Skrevet

Joda snuppa er snart 9 mnd og veldig turbo og nysgjerrig. Var veldig lite kosete fram til nå, men har blitt mer og mer kosete nå de siste ukene. Kommer ofte ålende mot meg og legger hodet i fanget på meg om jeg sitter med henne og leker på gulvet. Roper mammmammammam og vil at jeg skal komme å holde henne. Elsker å base i senga før vi står opp.

Så kanskje din også blir litt mer kosete nå snart? Jeg savnet også dette at hun skulle være mammadalt, og nå kommer det sikkert til å bli slitsomt... Separasjonsangst osv, når pappa skal ha perm...

Skrevet

Min har heller ikke tid til kos eller å sitte rolig på fanget, men han skal helst ha kontroll på hvor mamma er hen til enhver tid.

Men om natten, DA er han mammagutt og skal holdes og ha kos og ingen andre er bra nok... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...