Gå til innhold

Hvor lenge var dere/ har dere vært dårlig?Er sååå leiii..

Anbefalte innlegg

Jeg går inn i min 3 uke med den dritt formen er så lei nå.. Er 8 uker i dag.. Når går det over? Noen tips til hva som kan gjøre at enn føler seg litt bedre form, er ikke sånn veldig kvalm men skikkelig uggen form og kan sove i timesvis.

Jeg har akkurat blitt leid inn til å gjøre en super betalt jobb for et firma og det passet meg ikke i det hele tatt nå, men klarte ikke si nei siden det var så godt betalt .. Ufff hater dette.. Hva har dere gjort for å minske den dårlige formen?

Fortsetter under...

Uffda, er akkurat sånn med meg oxo, er 3 uka eller mer med helt elendig form og superkvalm :-S har desverre ingen tips, leiter etter de tipsene sjøl.. så følger tråden din for å se om noen andre har noen kloke ord.

håper formen blir bedre, for oss begge :-)

God bedring :-)

Jeg er i uke 27 og er fortsatt dårlig. Vært dårlig siden uke 5. Utrolig demotiverende. Først to måneder med kvalme som ble avløst av hodepine... :( Håper det gir seg snart men har null tro.

Annonse

For meg letta kvalmen og verste utmattelsen etter godt og vel ti uker. Bekkenet at riktignok tatt over, men deilig å ikke føle meg 95 år gammel og bakfull mer ;p håper du er like heldig!

her og kom det seg i uke 10 og o uke 12 vil eg si kvalmen er borte. men fekk bekkneløysning som blir verre og verre :/

for meg hjelpe det og spise litt hele tiden. blei dårlig når eg var sulten men klarte ikkje og spise når eg var dårlig så masse små måltider hjelpte meg :) blei og dårlig av og stå opp tiligt og stresse, hjelpte og ta det roligt når eg vokna. men må du på jobb går det jo ann og stå opp før og ha bedre tid og få unna det du må før jobben :)

Takk for svar alle sammen.. Og ja den dårlige følelsen/formen er nesten som fyllesjuken.. Asså uten noe morro dagen før:( det er dårlig det hehe.. Håper det avtar snart for dette er slitsomt.. Hadde jeg hvertfall kunnet ligge å sove hele tiden hadde det vært bedre .. Uff ja ja får håpe på det beste.. Lykke til alle sammen:)

Her letta det i uke 9/10. Var kjempedårlig før det, nå er jeg bare kvalm i bølger innimellom. Er også veldig kveldstrøtt og kan sove maange timer, men har fått energien tilbake på dagtid:D Sliter som andre her med bekkenløsning, men klarer heldigvis å jobbe enn så lenge. Er ca 12 uker med tvillinger:)

Hos meg hjalp frukt litt mot kvalmen. Forsåvidt det eneste jeg klarte å spise. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...