Gå til innhold

Dritt billig test!! (eller berre dag) :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja er litt irritert no ;) I forr gårs testa eg høg på Clearblue ferilitetsmonitoren min. Eg tenkte det var litt rart sidan eg forrige månad hadde positiv stix på EL seint i syklussen. Eg testa vell positiv på dag 18 eller noko trur eg. No fekk eg høg på dag 9. Derfor tenkte eg at eg kanskje hadde blitt gravid forrige sykluss og fått mensen fordi om (sidan nokon får det). Eg tok ein test og vart veldig overraska då ein strek (vel og merke tynn) kom opp med ein gong, eg trudde meir og meir at kanskje eg endelig var gravid. Men då eg tok ein digital test lyste den IKKE GRAVID mot meg. Vart ganske overraska då. Men slik er det no berre. Eg har kanskje ein veldig utstabil sykluss då? Eg brukar å få mensen relativ regelemessig synst no eg, men det er vell ikkje det då. Det kan variere med 1 veke og det er vell berre regelmessig om eg får den på dagen +- eit par dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja til dokke som seier at det er den digitale som gjelder å det er den som stemmer. Eg veit det! Men vart berre litt frustrert ;)

post-42-0-21224300-1335191479_thumb.jpg

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Disse billigstavene har jeg hatt falskt positiv (rosa teststrek) med 2 ganger... min erfaring er at strimlene er mye mer pålitelige (så lenge fargen på teststreken er rosa)... billigere også :) Forresten er billigtestene mer sensitive enn CB Digital (som er relativt lite sensitiv, tror billigtestene ligger på 10 mIU og CB Digi 25?) og vil slå ut tidligere, så det kan være lurt å drøye den digitale noen dager... Selv om jeg forstår behovet for å tilfredsstille nysgjerrigheten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...