Gå til innhold

Da får jeg endelig slappet av litt selv med spydig kommentar!

Anbefalte innlegg

Sykemeldte meg i dag etter mange tøffe uker med oppkast, kvalme og trøtthet. Er 10 uker på onsdag. Ble jo alt annet enn godt mottatt på jobb men so be it.. Har ikke sagt grunnen så en 14 dagers sykemelding kom vel litt overrasket på.

Ble møtt av kommentaren: 14 dager?? Hva i alle dager var så gale at jeg måtte bli borte Så lenge? Sa bare at det hadde jeg ikke så lyst til å prate om og at jeg kom ned med en sykemelding i morgen. Veldig uprofesjonelt av henne og spørre i det hele tatt, spesielt uten noe ønske om god bedring.

Finnes mange rare der ute!

Fortsetter under...

De har jo ikke noe med hvorfor man er sykemeldt, så det var frekt ja. Og du skal ha kredit for å ha orket å gå på jobben i det hele tatt når du har vært så dårlig. Vær hjemme og plei deg sjøl, og håpe på at du blir bedre snart.

God bedring :-)

Fytti noen mennesker eier bare ikke folkeskikk. Holder fullt ut med deg i at du skal være hjemme og pleie kroppen. Selv jeg er sykmeldt en uke, og føler skikkelig på det, men møtte heldigvis bare god bedring ønsker på jobb, og ingen mas og kjas om hva som feilte meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...