Gå til innhold

Har så lyst til å vokse bikinilinje før jeg reiser til syden, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

er overvektig og bleik og tenker at behandlerne synes det er kjempeekkelt... Er jeg helt lost, eller burde jeg bare prøve selv?

Skrevet

De tenker vel neppe noe over det. Folk som jobber med kropp er nok vant til det meste.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Er du ren og pen, kommer ikke hudpleier til å ha noen formening om deg :) De utfører en tjeneste, og er takknemlig for at du kommer til henne/han :)

Skrevet

Jeg var og fikk full brasiliansk voksing for første gang for et par mnd siden, og kan ikke si at jeg har noe annet enn positive minner om opplevelsen.

Det er profesjonelle folk som jobber med dette, og de er meget opptatt av at kunden skal være så avslappet som mulig, så de gjør det til en god opplevelse. Sånne tanker tror jeg nok det er mange som har (hadde det selv), men for hudpleiere er en jobb en jobb og en kunde betyr penger i kassa. Er det noen som vet at folk er forskjellige så er det vel hudpleiere. De tenker nok ikke noe mer over folk enn det :) Hvis de hadde syntes det var ekkelt hadde de nok ikke jobbet med det de gjør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...