Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 wilmar eller wilmer er to navn jeg liker. gutten vår skal hete Johann til mellomnavn å jeg synnes wilmar eller wilmer passer fint forran.hva synnes dere?
mibella Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Vilmer er kult! Er ikke så glad i W jeg, da, men det er jo smak og behag. Ligner litt på Selmer, som jeg er så svak for. Synes begge passer godt til Johan(n)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Vilmer er kult! Er ikke så glad i W jeg, da, men det er jo smak og behag. Ligner litt på Selmer, som jeg er så svak for. Synes begge passer godt til Johan(n) Jeg og liker Selmer! Det er på lista over navneforslag til Vilmers lillebror
mamma mo Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 Vilmer er fint. Liker også best enkelt-v. Kjente en liten Vilmer før, og det var en hyggelig kar, med et fint navn
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #10 Skrevet 24. april 2012 Fine navn, men jeg synes det er mye penere med V.. Men, er jo smak og behag det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå