Fru Monalisa Skrevet 23. april 2012 #1 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg har vel så og si bestemt meg for å kjøpe en city mini gt, men har et par spørsmål til.... Man får ikke ryggen helt opp? Er dette et problem? Erfaringer? Ser greit ut foreløpig siden snuppis bare er et halvt år, men tenker når hun blir litt større at hun gjerne vil sitte helt rett opp? Når man legger ryggen helt ned ser det ut som om den kommer veldig langt bak. Hvordan er det da å trille den? Sparker man borti? Også ser jeg at fotbrettet ikke kan settes opp? Erfaringer med det? Da vil jo barnet ligget med beina nedover, selv når det legges flatt? Har så langt egentlig bare lest positive erfaringer med vogna, så er veldig spent. Tenker å gå for gt-versjonen, mest pga hjula og at den dermed antakelig er bedre å trille på grus osv. Skulle riktignok ønske at det gikk an å ha den mot meg, men man kan visst ikke få alt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143930298-ryggen-og-fotbrett-p%C3%A5-city-mini/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå