Gå til innhold

Dager igjen, mandag 23.april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

43 dager igjen her.. Kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå.. Særlig etter permisjon. Tungt og vondt å fortsatt gå i jobb.. (Jobber "kun" 12.75 timer pr uke nå..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

44 :) Blir godt å være ferdig altså :)

Skrevet

27.. Men har født før termin begge gangene før og følger jeg som sist er det er en drøy uke igjen..

Skrevet

54. Men mine 3 andre har kommet 9 til 12 dager før.. Håper denne gjør det å . :-)

Skrevet

49 dager, førstegangsfødenede så vet ikke hva som skjer fremover, blir satt i gang før termin da grunnet diabetes1.

Skrevet

36 dagar til planlagt KS, men ting kan jo skje før... Håpar nesten det.

Skrevet

3....:-)

Skrevet

60! Håper vel egentlig på at den kommer litt før, men samtidig gleder jeg meg veldig til alenetid!!!

Skrevet

Akkurat kommet over hit. Så trøst dere med at jeg har 85 dager igjen!!! Det er det kjedelige ved overgangen til nytt semester ;)

Skrevet

37 dager igjen :)

Skrevet

15 dager igjen :) Ikke så lenge igjen. Er så spent!!

Skrevet

32 dager igjen her. håper det er mindre, da menstermin er to uker før. spennende tider framover nå:)

Skrevet

Ingen... termin i dag... Men hva hjelper vel det.. Lite ser det ut til.. :(

Skrevet

18 veldig korte dager igjen.

Skrevet

47 dager til termin. Utålmodig sjel som venter på ks dato. Nå må den komme snart! De er så treige at jeg ikke blir forundret om jeg får telefon dagen før...

Skrevet

22, og har det ikke travelt i det hele tatt. Kan godt drøye en uke eller to i allefall! Føler meg ikke klar bare... Selvom jeg har d meste på plass, baggen pakket og alt!

Vil gjerne slappe av litt mer og vil ikke miste uker m permisjon (man blir trukket de dagene man føder før termin for de som ikke visste det!)

Skrevet

10 dager :) Og jeg venter og venter......

Skrevet

Teller ned fra 1 måned i dag...30 <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...