Gå til innhold

Termin i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som så mange andre har opplevd før meg, så er det ingen tegn til at noe skal skje i nærmeste fremtid.

Fler med termin i dag, eller de nærmeste dagene før/etter?

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå heller.. Alt er liksom så slitsomt.. :/

De ringte akkurat fra sykehuset om at jeg fikk time til overtidskontroll om en uke. Håper ikke jeg får bruk for den timen i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin om 2 dager, men ingen tegn enda. Dagene blir lange når en går slik og venter. Strikker litt, leser bøker og småpusler litt i huset. Men har ikke allverdens av overskudd til tross for få plager i svangerskapet. Lykke til med innspurten alle som venter!

Skrevet

jeg har og termin i dag,og ingen action på at noe skjer her nei..bare maserier..føler jeg nesten bare teller timer på at noe snart skjer..og energi nivået er nådd bunn..:/

Skrevet

Termin om 2 dager. Har vært veldig tålmodig frem til nå i grunn men kjenner at nå er den i ferd med å ta slutt. Vil møte den lille mageboeren. Har vært mye plaget i dette svangerskapet med kvalme, bekkenløsning og helt sykemeldt fra uke 23 så er klar for å bli meg selv igjen hvis det går ann å si det. Håper det skjer noe snart hos oss seine aprildamer og ønsker dere alle lykke til :-)

Skrevet

Jeg har termin om 3 dager.. Men ingen tegn her i gården heller nei:-/ Ikke har jeg verken maserier eller vonde kynnere heller - kanskje like greit. Har ikke ikke lyst på disse "falske alarmene" alle snakker om heller.. Har jo vært gravid før, men da ble hun forløst med KS i uke 35, så jeg føler jeg er på overtid for lengst;-) Hehe.. Er ikke direkte utålmodig, men håper det ikke drøyer alt for lenge! Men er forberedt på overtid. Var såkallt "umoden" hos JM for 1,5 uke siden..

He går dagene med til nødvendig husarbeid, henting/lev i bhg, kos med vesla og avslapning. Ikke særlig god form siste mnder, så gjør ikke så mye mer jeg må. Lykke til alle sammen!:-)

Skrevet

Denne ventingen er et slit for alle og enhver. :/

Akkurat nå står jeg og lager vårruller. Så skal jeg lage sånn innbakt svinefilet etterpå.

Måtte bare sette meg ned litt, for det verker en del nederst i korsryggen plutselig.. Er ikke bare bare å dra på tresiffret vekt :P

Gruer meg fælt til fødsel også jeg da, så prøver å ikke tenke for mye på akkurat det. Fordi om jeg bare venter på at det skal skje noe. Med en gang jeg tenker lenger, så kjenner jeg at jeg får panikk. Håper virkelig at jeg klarer å bli rolig når det først setter i gang, og at jeg ikke blir helt hysterisk..

Skrevet

Fikk forresten sjekka om det nytta å skremme ungen ut i dag også. Var en bil som kom i en helsikkens fart mot meg i en rundkjøring, han stoppet et par cm fra bilen min. Jeg fikk nesten hjertestopp! Ble skikkelig skremt ja. Men det ble med det :P

Skrevet

Hadde termin torsdag, ingen tegn her heller... :(

Skrevet

Huff.. har du fått time til overtidskontroll? Det kan jo ikke være mange dagene igjen nå...

Skrevet

Jeg hadde også termin i går. Har fått time til overtidskontroll 30.april. Jeg er heldigvis ikke så lei ennå, men det begynner å ta seg opp. Har hatt murringer i 5dager

Skrevet

Har fremdeles ikke skjedd noe her heller... Veldig veldig skuffet...

Vil bare bli ferdig nå.

I dag verker jeg sånn i begge beina at det er skikkelig plagsomt. Er mye vann kan en si... :/

Skrevet

Er det forresten flere som får sånne bølger av at babyen presser på nerver som går som en fot i underlivet? Det er skikkelig ubehagelig. Kjennes rett og slett ut som en fot som er på vei ut..

Jordmor mente da dette var noen nerver som kom i klem eller noe.

I dag, og spesielt i kveld har dette vært mye og skikkelig plagsomt. I tillegg til at det er vondt!

Huff... måtte bare klage litt før jeg kryper under dyna... og krysser fingrene for at det skal skje noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...