Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Begynte i uke 10 i første svangerskap og har hatt det siden. fikk diagnosen kronisk bekkenleddsyndrom i 2002. Jeg har mest vondt i bekkenleddet bak på venstre side og nedover benet og i lysken samt sitte-musklene. Når jeg er gravid har jeg i tillegg symfyse smerter, altså bekkenleddet forann, og har også hatt et par låsninger i bekkenleddet bak på høyre side. Det viktigste for å forebygge kroniske smerter er å ikke trigge smertene. legg deg ned med jevne mellomrom. Jeg har gått mye til fysio og manuellterapeut, men osteopat er det som har hjulpet meg mest.

Jeg lurer også på noe, jeg har vondt i "hofta" eller ved den, inne i beinet føles det som.. vaskelig og forklare.. Det bytter litt plass, noen ganger har jeg vond på fremsiden og andre ganger bak, d iler det fra ryggen og ned i foten.. Noen som har noen anelse på om dette kan være starten på en bekkenløsning? Er 13+3 og syns det er litt tidlig å få det.. ;/

bynnte i uke 10 men blei ikkje sjikklig vondt før i uke 15/16.

har vont i skambeinet og ned over låra på det verste.

har kjent det ett par ganger i korsryggen vis eg har gjort alt for masse gale bevegelser.

må kan eg nesten ikkje gå i butikker før eg må snu og gå hjem til stolen min igjenn :/

Uke 15 begynte jeg å kjenne det igjen. Hadde det i forrige svangerskap også, ble 100% sykemeldt fra 4mnd. Nå er jeg 20 uke rpå vei og 50% sykemeldt. Jeg har en skade i korsryggen fra tidligere, så det gjør det ikke noe bedre. Men, det er vel det klasssiske vondt i bekken, vondt i lysken - ryggen låser seg rett og slett. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...