StineMor_2007_ Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 men ble ikke noe klokere om hvor langt på vei jeg er, legen skulle sende meg på ul så blir spennende å se når og hva vi finner ut av der. Legen min satt og så frem og tilbake og snakket med seg selv hehe.. Jeg var jo inne der i Januar som skrevet tidligere pga en svak posetiv test, så på Helsekorte jeg fikk i dag skrev hu at jeg har termin 30.09.12 frem til vi har vært på ul.. så hu regnet med at jeg var 17 uker på vei :/ blir bare mer forvirret av dette jeg.. Enten er jeg 6+6 i dag eller så er jeg 17 ganske stor forskjell dette her. men jeg forholder meg til 6 uker frem til jeg vet noe helt sikkert...
Kanutten83 Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Oi, ja det blir spennende:) Men kjente ikke legen på magen? Det er jo stor forskjell på str på en 7 uker livmor og en 17 uker livmor:) Håpe du får time fort så slipper du å lure så lenge:)
StineMor_2007_ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2012 nei hu kjente ikke på magen i det hele tatt :/ er litt rar den legen jeg har.. Skulle komme tilbake om 2 uker så blir vel klokere innen den tid.. jeg er bare lei av å ikke vite noe selv, kjedelig å gå å lure på hvor langt en er på vei. Men holder meg til di 6 ukene frem til jeg vet mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå