Gå til innhold

Da har jeg vært hos legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

men ble ikke noe klokere om hvor langt på vei jeg er, legen skulle sende meg på ul så blir spennende å se når og hva vi finner ut av der.

Legen min satt og så frem og tilbake og snakket med seg selv hehe.. Jeg var jo inne der i Januar som skrevet tidligere pga en svak posetiv test, så på Helsekorte jeg fikk i dag skrev hu at jeg har termin 30.09.12 frem til vi har vært på ul.. så hu regnet med at jeg var 17 uker på vei :/ blir bare mer forvirret av dette jeg.. Enten er jeg 6+6 i dag eller så er jeg 17 ganske stor forskjell dette her. men jeg forholder meg til 6 uker frem til jeg vet noe helt sikkert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, ja det blir spennende:) Men kjente ikke legen på magen? Det er jo stor forskjell på str på en 7 uker livmor og en 17 uker livmor:) Håpe du får time fort så slipper du å lure så lenge:)

Skrevet

nei hu kjente ikke på magen i det hele tatt :/ er litt rar den legen jeg har.. Skulle komme tilbake om 2 uker så blir vel klokere innen den tid.. jeg er bare lei av å ikke vite noe selv, kjedelig å gå å lure på hvor langt en er på vei. Men holder meg til di 6 ukene frem til jeg vet mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...