Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Noen som vet om fine spanske guttenavn og jentenavn??? bare av nyskjerrighet
anaina Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Marisol er et av de fineste jentenavnene jeg vet!
chic@ Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Det er mange fine, spørs hva slags type navn du liker. Noen eks. Jente: Luna ( som betyr måne) , Cassandra , Mercedes , Estefani , Diana , Carolina, Rosa , Carmen , Viviana , Beatriz , Karlota , Anabel, Isabel , Lola , ....ja her er noen, ikke alle er like "spanske" men mer internasjonale Gutt: Sergio, Danilo , Marcel(o) , Alessandro , Pablo , Miguel , Pedro , Enrique , Manolo , Manuel , Francisco , Andres , Kristof , Alvaro, Iker , Leonadro....ja og her var noen guttenavn. Klem :-)
holaho Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Lopez (skriver man det sånn?) synes jeg er supersøtt. Lucia også, men det er på topp ti tror jeg. Cristobal er et veldig fint guttenavn.
Fruen i huset Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 Carlos (vet ikke om det er spansk men, vet om en norsk gutt som heter det. Tøft!
Arna_Disa Skrevet 2. oktober 2012 #13 Skrevet 2. oktober 2012 Rosaria, Rozzalinda, Carmencita, Rosita, Mauella, Jamilet, Carmi, Consepcion, Jennifer, Jana, Janan, Mila, Loren, Inez, Clarice, Marisol, Magda, Jaquinn, Carlos, Enriqe,
SingSing Skrevet 14. oktober 2012 #14 Skrevet 14. oktober 2012 Våre heter Aurora og Celia, og snart kommer Gabriel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå