Gå til innhold

noen erfarne på Pergotime?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle prøvere :-)

Har vært hos privat gynekolog å fått beskjed om at jeg ikke har hatt eggløsning på en stund, siden jeg har en utrolig klussete syklus. Ble satt på en 7 dagers tab. kur på provera. Og skal begynne på Pergotime 4.mens dag. Er det noe jeg må være forbered på? Har hørt det er en tøff kur. Har noen noen tips til meg?

Er forresten KJEMPE glad for å få nyheten om at alt ser bra ut 'nedentil', og at doktoren mente på at jeg var gravid på førte forsøk etter en kur med pergotime.:-):-) har vært sliter i 1 år etter en spontan abort..

Takker veldig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk også provera før pergotime. jeg merket ingen ting når jeg gikk på den jeg. alle sier de har kjempemasse bivirkninger... jeg merket bare at jeg plutselig fikk mens igjen.

gikk på provera/pergotime 2 mnd i strekk. så sa gynekologen at jeg skulle ta en mnd "fri", for så å starte på ny kur...

jeg rakk aldri den 3 runden med kur. for nå er jeg gravid. :)

sluttet på p-pilla april 2011 - gravid etter 2 kurer, mars 2012

Skrevet

Jeg tok dobbel i 4 mnd sammenhengende (uten pausemåneder altså).

Fikk økt utflod i mengder(!) (er normalt tørr som en ørken). Kraftige hetetokter de dagene jeg tok pergo, som vedvarte noen dager etter pergostopp. Første pergomens var ekstremt kraftig, det bare "fosset" ut. Den samme menstruasjonen forløp uten menssmerter, jeg har normalt invalidiserende smerter grunnet endo. De 3 neste syklusene hadde jeg normal blødning, men fikk bare vondere og vondere for hver syklus. Sist mens spiste jeg ei hel eske Ibux på 1 døgn!

Jeg er nå i min siste pergomåned (4 kur) og er 6 dpo, så fremdeles ikke gravid. Trist, men det var verdt forsøket da.

Håper det går bedre for deg :) Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for gode svar :-)

Jeg er på min 5. Dag med provera, har vært utrolig kvalm idag. Kjente mens smerter allerede på 3. dag med provera, har også endo, så gruer meg fryktelig til mensen kommer for fullt :-\ men du hadde altså ingen smerte førtse mens med tab.kur? Håper på det samme hos meg da:-)

Kjempe moro høre SAMU at du ble gravid ved hjelp av disse medisinene :-) gir meg mye gode håp :-):-) å GRATULERE sååå mye :-D:-D

Skrevet

Jeg glemte jo det værste! Hadde sviiiiinvondt i eggstokkene i pergo-uken.. Hadde knapt følbare smerter første menstruasjonen på pergo ja, det var godt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...