aragon Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Når legger dere babyene deres for natta? Har dere fått et fast klokkeslett ca? Kan dere legge dem og gå ut? Hos oss har det blitt leggetid rundt 20.30. Noen ganger sovner hun fort, men andre ganger sovner hun ikke ordentlig før jeg legger meg ved 22-22.30 tiden. Prøver å legge henne, synger noen sanger og går ut når hun har roet seg, men må som regel inn flere ganger for å gi smokken.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Vi har foreløpig ingen fast leggetid, og han er i stuen sammen med oss frem til vi legger oss. Han har egen seng i stuen, og jeg synes det er greit å ha han i samme rom som oss når han er så ung. Men merker at han begynner å komme inn i en rutine hvor han sovner en gang mellom 20.30 og 21.30.
Gjest Hippoღ Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Vår er 3 mnd og legger seg 21:30 hver kveld funker fint for oss alle
Barbarella og froskebarna Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Vår er 2 1/2 mnd og har stort sett lagt seg samtidig med storebror kl 19-20. Da er hun trøtt, men dier stort sett leenge. Ofte er hun våken når hun er ferdig med å spise, og da kan jeg legge henne våken og hun sovner av seg selv. Veldig deilig, for storebror måtte bæres i timevis hver kveld i flere mnd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå