Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Mulig jeg kanskje må ringe føden , men prøver her først.... Har en puls på 128, hjertebank, hetetokter. + UVI..... Dette har pågått i ca 1 time nå. Pulsen til hun i magen er fin 152 som normalt. Jeg derimot føler jeg skal gå i bakken snart... Begynte på Selexsid på fredags morgen, å går enda ofte på do. Hva kan det være? Hva skal jeg gjøre??
Denise:-) Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Du må ringe føden, bedre å ringe en gang for mye en en gang for lite!
Denise:-) Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Du må ringe føden, bedre å ringe en gang for mye en en gang for lite!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Syns enkelte jordmørdre jeg har truffet på tlf (har ringt de 3 ganger iløpet av 14 dager pga uvi og stillhet i magen) er litt for lett å prate med, eller hvordan jeg nå skal kunne si det... har prøvd spørre om ett spørsmål å før jeg rekker meg ferdig med forklaringen får jeg beskjed om å komme inn (helt ok det altså, føle meg ganske så trygg da) Men så har vi ett stykke å kjøre til sykehuset, å føler gubben bare blir lei av at jeg er hysterisk.... :S
Anquor Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Om du føler du ikkje får den hjelpa du vil ha på føden så kan du prøve å ringe legevakta. Det kan vere at selexiden ikkje virkar. Då kan UVI utvikle seg til nyrebekken-betennelse, og i verste fall sepsis (blodforgiftning). Best å få sjekke seg tenker eg. Har du feber skal du vertfal undersøkast, og om du er kvalm og bankøm over nyrene.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Joda jeg får hjelpen der ;-) Roser de opp i skyene sånn sett ;-) Men er liksom det jeg føler på måter av å til at de er mer "hysterisk" enn meg når jeg bare ringer for å prate. Vanskelig å forklare hva jeg egentlig mener. å ringe legevakten her nytter ikke, da kan jeg vente til fastlegen i morgen ;-) Er ikke bankøm over nyrene. Det virker også som plusen har roet seg også. Selexid er som det som funker for meg når jeg har UVI (er meget plaget med dette fra før) HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Takk for alle svar ;-) Da har jeg ringt føden å traff ei veldig hyggelig jordmor på telefonen. Jeg skulle se det ann iløpet av kvelden, men skulle det bli verre måtte jeg ringe igjen ;-) Så da fikk jeg roet meg litt på dette ;-) Hun i magen er aktiv til tider å hjerterytmen hennes er fin, men at hun og er lit roligere kan skyldes at jeg ikke er i form. Men blir å ta kontakt med fastlegen i morgen! HI
Ludviksmamma Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 måler du hjerte til den lille selv??? det kunne jeg også tenke meg, hver dag... hva bruker du??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå