Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Gravid: 33+5 Etter å ha vert i fin form siden slutten av 1.tri, ble jeg akutt kvalm å uvell på torsdag. Kjempe svimmel, magesmerter, kvalm å litt tung i hode. Ble verre utover dagen. Litt bedre fredag morning, men verre utover dagen. La meg etter jobb, å sov i 14 timer til morningen etter. Lørdag bedre, men uvell. Verre igjen i dag. Veldig svimmel, utilpass å slapp. Kvalmen ble bare verre, å begynte tilslutt nå å kaste opp De rundt meg mener jeg bør komme meg til lege, men usikker på om det er slik man kan bli i slutten av svangerskapet også. Googla symptomene, og ser mange som blir kvalme igjen på slutten. Men liker ikke denne svimmelheten. Noen erfaringer??
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Jeg ville definitivt gått til lege! Kan være tegn på sv skaps forgiftning. Prøv å google sv skaps forgiftning og se om du synes det kan passe. Mener å ha lest at svimmelhet og kvalme kan komme av dette.. Kan jo sikkert være noe "vanlig og ufarlig" altså, men greit å få det sjekket!
dorri Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Ohhh kom deg til legen. Dette høres ikke bra ut og som M79+♂08♥+gu-ll12♥ sier kanskje det er svangerskapsforgiftning?? Jeg ville ringt legevaken nå og hørt. Evt føden.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Takker for svar;) Ser at jeg har endel symptomer på sv.skapforgiftning, men var til vanlig kontroll tidlig denne uka. Hadde helt fin urinprøve, B.T litt høyere enn sist men innenfor normalen. Ingen ødem i kroppen. Alt såg bra ut, å jeg va i god form. Dette kom så plutselig at jeg kan si klokkeslettet når jeg ble dårlig. Skal ta en rolig kveld nå, så ringe lege tidlig i morgen. Prøvde å skylde på at det er noe jeg har spist, men sambo har spist det samme å er frisk:P HI
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Ja men sv skapsforgiftning kan komme kastet på oss, så det gjelder faktisk å være enda mer forsiktig da, enn med den som kommer snikende.... Ikke vent for lenge!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Ok, takker for råd. Ringer legen som punkt 1 imorgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå