Gå til innhold

Erfaring mottas med takk ;)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid: 33+5

Etter å ha vert i fin form siden slutten av 1.tri, ble jeg akutt kvalm å uvell på torsdag. Kjempe svimmel, magesmerter, kvalm å litt tung i hode. Ble verre utover dagen. Litt bedre fredag morning, men verre utover dagen. La meg etter jobb, å sov i 14 timer til morningen etter. Lørdag bedre, men uvell.

Verre igjen i dag. Veldig svimmel, utilpass å slapp. Kvalmen ble bare verre, å begynte tilslutt nå å kaste opp :(

De rundt meg mener jeg bør komme meg til lege, men usikker på om det er slik man kan bli i slutten av svangerskapet også. Googla symptomene, og ser mange som blir kvalme igjen på slutten. Men liker ikke denne svimmelheten.

Noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville definitivt gått til lege! Kan være tegn på sv skaps forgiftning. Prøv å google sv skaps forgiftning og se om du synes det kan passe. Mener å ha lest at svimmelhet og kvalme kan komme av dette..

Kan jo sikkert være noe "vanlig og ufarlig" altså, men greit å få det sjekket!

Skrevet

Ohhh kom deg til legen. Dette høres ikke bra ut og som M79+♂08♥+gu-ll12♥ sier kanskje det er svangerskapsforgiftning?? Jeg ville ringt legevaken nå og hørt. Evt føden.

Skrevet

Takker for svar;)

Ser at jeg har endel symptomer på sv.skapforgiftning, men var til vanlig kontroll tidlig denne uka. Hadde helt fin urinprøve, B.T litt høyere enn sist men innenfor normalen. Ingen ødem i kroppen. Alt såg bra ut, å jeg va i god form. Dette kom så plutselig at jeg kan si klokkeslettet når jeg ble dårlig.

Skal ta en rolig kveld nå, så ringe lege tidlig i morgen.

Prøvde å skylde på at det er noe jeg har spist, men sambo har spist det samme å er frisk:P

HI

Skrevet

Ja men sv skapsforgiftning kan komme kastet på oss, så det gjelder faktisk å være enda mer forsiktig da, enn med den som kommer snikende.... Ikke vent for lenge!

Skrevet

Ok, takker for råd. Ringer legen som punkt 1 imorgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...