Kæmma og trultene Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Jeg er i uke 14, og jeg er på kvelden så uggen og uvel og skikkelig sulten! Som feks nå, jeg har lyst på masse mat men jeg blir uvel av å spise det jeg selv lager...er ikke det litt sprøtt? Jeg bor jo uten mann, så det er ikke fordi jeg syns han skal gjøre det haha men når jeg lager til ungene orker jeg ikke spise selv. Tar noen symbolske biter bare og blir ordentlig kvalm. Hjeeeelp!!! Jeg spiser derfor ikke mye, og er enda mere sulten for hver kveld men klarer ikke ete min egen mat ((( Tips noen?? Flere som har det sånn??
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Jeg har ikke hatt det fullt så ille, men reagerer på lukten på en del mat. Vet du om du reagerer på lukten, smaken eller konsistensen? Er det lukten, så prøv med noe som lukter annerledes. Er det konsistensen, så prøv å endre på den.. Hjemmelaga grønnsakssuppe syntes jeg var godt. Kommer dessverre ikke på noe mer akkurat nå..
Fruen i huset Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Jeg klarer bare noen få biter av middagen. Blir kvalm og føler jeg må kaste opp resten av kvelden. Prøver å lage lette middager uten kjøtt eller med lite kjøtt, som feks grønnsakssuppe, blomkålsuppe, salater i pitabrød, osv, men er ikke så lett å komme på middager..
LoveYToo Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 jaaaaaa! er skikkelig sluten men klarer ikke å spise noe blir dårlig liksom bare av tanken! men musli med melk.... on natten er jeg skikkkelig dårlig kaster ikke opp, men har brekkninger=( får håper vi blir bedre snart=) God bedring! =) er i uke 14 jeg oxo=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå