Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde med den artige oppturen i andre trimester hvor man skal føle seg piggere enn noensinne og bare gløde og være vakkert gravid? Husker det som en utrolig fin periode i forrige svangerskap. Har nå bikket uke 24 og er like sliten og trøtt... Hmmm, må vel kanskje bare innse at den ikke kommer denne gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener... Føler meg verken fresh eller vakker!

Skrevet

samme her... er i uke 27 og kvalmen er her fortsatt og er trøtt og slapp. Trøster meg med at det er verdt det :) bare i underkant av 13 uker igjen! :)

Skrevet

jeg synes kvalmen bare øker på nå etter uke 12, men er ikke like trett lengre...

Skrevet

Fortsatt kvalm, men det kan ha sammenheng med at pollensesongen er her og jeg blir tett i nesa og har mye slim i halsen.. Men er overraskende pigg og aktiv, men kjenner at jeg må roe litt ned pga bekken og kroppen.. Orker ikke full fart lenger og trenger noen hviledager i løpet av uka.. Denne uka har det vært noe hver dag og fredags kveld var jeg helt slått ut med feber.. Har heldigvis ikke mye planer til uka så da håper jeg at jeg slipper det neste helg..

Skrevet

Sliter fremdeles med trøttheten men ellers er alt bedre her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...