inimini Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Syns det er et kjempe fint og koselig navn:)
Gullunger Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Mannen min foreslo det navnet til vår jente. Jeg syntes det er et koselig og fint navn (men det står likevel ikke på vår liste lenger).
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Nydelig navn.I hjemlandet til mannen min er det desverre et guttenavn så vi kan ikke bruke det.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Jeg liker ikke slike navn som Mia, Mina, Milla, Tilla, Fie, Bea osv De høres bare som kjælenavn for et annet navn..
<3 Lykke <3 Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 det er fint men jeg syns også det er litt intetsigende slik som det er nevnt tidligere, da ville jeg kanskje heller vurdert hele navnet ettersom at det er en kortform for Vilhelmnina, det er jo også fint:) eller så ville jeg gått for Dina som har litt mer betydning men som klinger ganske likt.. men det er et fint navn som sagt så hvis du liker det så må du gå for det
mamma.no Skrevet 4. mai 2012 #13 Skrevet 4. mai 2012 Helt nydelig!! Min skjønne mormor het Wilhelmina og ble bare kalt Mina.... Vakre, gode Mina Du tar ikke feil med det navnet i hvertfall - lykke til
Mamman til G & M Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 Synes det er nydelig Men så heter jo jenta mi Mina Sofie da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå