VenterPåNr.2 Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Når begynte hikkingen for fullt hos dere?
Netti*** Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Husker ikke helt på de andre men nr. 4 kjente jeg i uke 23 hikking første gang. Men elste hikket hver natt i 24 tia og det gjorde hun i flere uker etter fødsel. Artig det, var samme jenta utenfor som inni :-)
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Jeg har også ei lita hikke jente, stakkar! Har kjent det i noen uker allerede, kanskje fra uke 22-23?! Er i uke 26 nå. Hikker til alle døgnets tider!
VenterPåNr.2 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2012 Okei :-) grunnen til at jeg spør er at jeg har ikke kjent så mye til det, er i uke 27.. med forrige så kjennte jeg det heele tiden.. :-) men det er mye spark og romstering så jeg er ikke bekymret :-):-)
Netti*** Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Min nr. 2 hikket ikke no særlig i det hele tatt. Men var en rolig baby i magen men ei flott aktiv skolejente i dag ;-)
Happy87 Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Nå er jeg litt usikker på hvordan hikke kjennes ut, men jeg er 27 uker imorgen og kan ikke si jeg har kjent så mye til noe hikking.. Da er det iallefall ikke lenge om gangen.. De gangene jeg har trodd det har vært hikke så har det vært maks 10 hikk før det ga seg, men det kunne like godt vært spark eller slag også..
VenterPåNr.2 Skrevet 23. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2012 Nå er jeg litt usikker på hvordan hikke kjennes ut, men jeg er 27 uker imorgen og kan ikke si jeg har kjent så mye til noe hikking.. Da er det iallefall ikke lenge om gangen.. De gangene jeg har trodd det har vært hikke så har det vært maks 10 hikk før det ga seg, men det kunne like godt vært spark eller slag også.. Er ca sånn jeg har kjent det også, forrige gang kjenntes hikken utrolig godt, både inni og utenpå :-) Men svangerskapene er da annerledes, kan kansje være at jenta er mer forsikti enn hva gutten var
Netti*** Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Hos meg har hikking vært en rytme små dunk som har vart i alt fra 10 min til over halvtimen. Kjenner det best når jeg skal sove eller slapper av på sofaen, for da har jeg tid til å kjenne etter. Intervall på 3-4 sekunder. Kjennes ikke godt ut, men kan ikke skremme den lille for å få den til å slutte heller ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå