Gå til innhold

Brunlig utflod etter samleie

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå er jeg 7 uker på vei. I går hadde jeg og min mann samleie for første gang siden påske.

Jeg er drit nervøs for å ha sex,og han får ikke lov å " ta den langt inn i meg "

Etter vi var ferdig,så gikk jeg på do,og da merket jeg brunlig utflod på papiret.

Er litt i dag også,men ikke noe mye som jeg merker hverfall. Har bind på meg nå.

Har skikkelige mensmurringer i underlivet og er redd rett og slett.

Har hatt 1 Ma og 2 Sa tidligere i tilegg til svangerskap utenfor livmoren.

Noen som har opplevd dette ?

har bestilt meg legetime til i morgen,så håper legen min setter opp time i morgen tidlig. ( Internettbestilling,så får jo ikke svar der fra før i morgen )

Er redd !! Vil virkelig ikke miste !!

:( :( :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143929922-brunlig-utflod-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen svar :(

Jeg har ikke noe på " Papiret " når jeg tørker meg,men er brunlig om jeg tar helt hvit papir ( feks en qtips) og sjekker utfloden,så er det lysebrunt.

Kom også litt slim i sted,og det var også gulbrunt i lys farge.

Har og litt smerter i underliv :(

Er det ingen som har hatt noe lign ?

Hilsen trist og lei seg :(

Jeg vil tippe at du har litt såre slimhinner. I første svangerskap hadde jeg ingen blødninger. Denne gangen har jeg hatt litt brun utflod en dag eller to etter sex. Jeg har også tidligere fått beskjed av legen at jeg har lettblødende cervix. Så dette kan også skje meg når jeg ikke er gravid. Slått meg til ro med at det er helt normalt. har ingen smerter utover dette, så utfloden er nok kun et resultat av skjøre slimhinner i svangerskapet.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...