Ooops I did it AGAIN Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Jeg klarer ikke å få lille snuppa til å drikke vann. Har forsøkt i månedsvis. Rent vann, med litt saft, med litt juice, kaldt vann, lunket vann, vann fra tutkopp, vann fra flaske, vann fra kopp osv osv. Hun liker det IKKE! griner på nesen og spytter det ut. Det eneste jeg får i henne av drikke er puppen og mme på flaske. Tutkoppen får hun ikke til:( Er 8,5 mnd.. Alle sier jo at vann er beste tørstedrikk, men her går det altså ikke ned.. Alle tips mottas med takk :-)
Gjest yrild Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Husker det var sånn med lillemann også. Bare prøv i blandt og så en dag løsner det. Min drakk bare pupp leeeeenge. Da han endelig begynte å drikke vann var det han likte best å drikke av en sånn liten Imsdalflaske med sportstupp på.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Kan du ikke blande MME og gradvis trappe ned på mengden pulver? Så når hun drikker vann fra flaske kan du prøve med tutekopp? Om hun ikke liker det som er i tutekoppen er det ikke så rart at hun ikke vil drikke fra den :-) Når du innfører tutekopp kan du starte med noe hun liker og så gradvis vanne ut :-) Lykke til! :-)
Hobbiten Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Har akkurat samme problem... Lillemor er nå 7,5 mnd og vil IKKE ha noe, har også prøvd ALT! Vil gjerne også ha tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå