♥Spirevipp♥ Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 ...selv om han ikke klarte å sovne før kl 20:00 kvelden i forveien. Han våkner og blir helt hysterisk. Når han skal legge seg er han også helt hysterisk hvis vi ikke er i rommet. Kan han ha et ekstremt tilfelle av separasjons angst? Før våknet han ikke før 06:30, men det var helt greit for da står jo jeg opp uansett. Fryktelig slitsomt nå som jeg jobber igjen. Finnes det noen tips? Vi står opp og gir han drikkevelling, prøver da og ikke gi det tidligere enn 6 tiden. Han nekter å roe seg igjen i egen seng. Storebror er 5 år og er skikkelig B menneske - her må vi vekke guttungen før han skal i bhg. Nå er jeg 14 uker på vei med 3. mann og trenger så sårt denne nattesøvnen. Er jo ikke så lenge siden jeg sluttet å amme på natterstid. Please, anyone? Er desp. etter hjelp.
81-Mamma<3<3 Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Mitt forrige barn holdt på slik i flere md, fra ca 9-12 md. Når vi gikk over til en dupp sluttet hun! Hun begynte også å sove lenger på en dupp. )fra to dupper på 11/2t til en på 2-3t). Men, det kan jo ha vært tilfeldig.. Kanskje litt tidlig med bare en dupp enda!
81-Mamma<3<3 Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Nei, nå leste jeg for kjapt! Trodde han våknet og var klar til å stå opp... Men har opplevd mye hysterisk også mulig han drømmer. Min erfaring at snuppa ikke er helt våken når hun er hysterisk. Hun ligger i en stor seng, så vi legger oss litt inntil, eller sover m henne resten av natta på hennes rom. Det hår gjerne opp og ned i perioder! Men gode tips har jeg ikke..
_FIVRELLA_ Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Jeg har det også slik:( Hva gjør du ift å få han til å sovne igjen? Her prøver jeg å gi smokk, og i desperate tilfeller pupp. Men neida, opp skal vi! Håper noen har tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå