Sirimor! Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Skal på ordinær ul på tirsdag. Veldig spent på om alt er bra og om det er gutt eller jente som gjemmer seg i magen :-) Har noen opplevd å ikke få vite kjønn på ordinær ul ? pga hvordan baby'n ligger ? Setter stor pris på om noen vil dele erfaringer :-)
Mamma 2011 og 2012 Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Hei. Her har vi ordinær ul på onsdag :-) Det er ikke alle som får vite kjønnet pga de ikke ser det, av ulike årsaker, derriblant hvordan barnet ligger. I mitt forige svangerskap var jeg på ul 1 gang i mnd fra uke 24, + ordinær ul og tidlig ul. De så aldrig hva det ble, så vi måtte pent vente til vi fikk møte vidundret, med å vite hva vi fikk :-)
Sirimor! Skrevet 22. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2012 Så moro :-) Okei, ja har hørt flere som ikke har fått vite fordi baby'n ligger feil. Men har også hørt at jordmor prøver å dytte litt på magen for å prøve å få babyn til å flytte på seg. Så håper jeg får se :-) men dt viktigste er jo at alt er bra med gullet :-)
LoveYToo Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 heldige dere er skal på tidlig uke på tirdag er da i min 14 uke! gruer meg noe helt enormt" siden jeg ikke føler meg noe gravid! har bare vondt i magen! tror jeg ikke klarer å se på skjermen! Lykke til=)
Mamma 2011 og 2012 Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 heldige dere er skal på tidlig uke på tirdag er da i min 14 uke! gruer meg noe helt enormt" siden jeg ikke føler meg noe gravid! har bare vondt i magen! tror jeg ikke klarer å se på skjermen! Lykke til=) Du skal se at til syvende og sist, har du bekymret deg uten grunn :-) jeg kjenner heller ikke no til graviditeten, hverken denne eller den forige, så det trenger ikke være no galt selv om man ikke har symptomer :-) lykke til
LoveYToo Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 =) takk=) vet jo at den levde i uke så litt rart om dn ikke gjør d nå=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå