Gå til innhold

Ordinær ultralyd førstkommende tirsdag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ordinær ul på tirsdag. Veldig spent på om alt er bra og om det er gutt eller jente som gjemmer seg i magen :-)

Har noen opplevd å ikke få vite kjønn på ordinær ul ?

pga hvordan baby'n ligger ?

Setter stor pris på om noen vil dele erfaringer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Her har vi ordinær ul på onsdag :-)

Det er ikke alle som får vite kjønnet pga de ikke ser det, av ulike årsaker, derriblant hvordan barnet ligger. I mitt forige svangerskap var jeg på ul 1 gang i mnd fra uke 24, + ordinær ul og tidlig ul. De så aldrig hva det ble, så vi måtte pent vente til vi fikk møte vidundret, med å vite hva vi fikk :-)

Skrevet

Så moro :-)

Okei, ja har hørt flere som ikke har fått vite fordi baby'n ligger feil.

Men har også hørt at jordmor prøver å dytte litt på magen for å prøve å få babyn til å flytte på seg. Så håper jeg får se :-) men dt viktigste er jo at alt er bra med gullet :-)

Skrevet

heldige dere er skal på tidlig uke på tirdag er da i min 14 uke! gruer meg noe helt enormt" siden jeg ikke føler meg noe gravid! har bare vondt i magen! tror jeg ikke klarer å se på skjermen!

Lykke til=)

Skrevet

heldige dere er skal på tidlig uke på tirdag er da i min 14 uke! gruer meg noe helt enormt" siden jeg ikke føler meg noe gravid! har bare vondt i magen! tror jeg ikke klarer å se på skjermen!

Lykke til=)

Du skal se at til syvende og sist, har du bekymret deg uten grunn :-)

jeg kjenner heller ikke no til graviditeten, hverken denne eller den forige, så det trenger ikke være no galt selv om man ikke har symptomer :-)

lykke til

Skrevet

=) takk=) vet jo at den levde i uke så litt rart om dn ikke gjør d nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...