Gå til innhold

Når kjente dere barnet hikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjent lillegutt hikke siden ca. uke 30. Frem til uke 35 var det opptil 4-5 ganger daglig. Nå i uke 37 er det litt sjeldnere, men fremdeles daglig. Ser det som en fordel nå, for jeg kjenner at han fremdeles ligger med hodet godt nedover ;) Det er helt normalt og betyr bare at baby drikker fostervann og trener seg :) Noen babyer hikker, andre ikke.

Skrevet

Siden ca uke 30 her også.. Hun hikker ihvertfall en runde om dagen:) kjenner rytmiske dunk på en måte!!;) hørt at det er et godt sunnhetstegn!!:)

Er nå i uke 38.

Skrevet

Første gang uke 28. Hikker ca en gang til dagen. Men jeg oppdaget det tilfeldig ved at jeg hadde hånden min på magen, ikke slik at hele magen hopper opp og ned ;)

Skrevet (endret)

Ikke helt sikker på akkurat når, men er i uke 33 nå og har kjent det i noen uker:) Her er det mange hikkerunder daglig så han kommer vel ut med sterke lunger:):)

Endret av OptimistHoppa
Skrevet

min hikker ca en gang om dagen som eg kjenner.. han har komt seg langt ned i bekkenet så er vell derfor eg ikkje kjenner det så mykje.. men at det er et sunnhetstegn er jo godt og høre.. veit at dei gjere det for å øve lungene til dei skal ut.. hvor har du lest at det er et sunnhetstegn??

Skrevet

Uke 26 ca, og da syntes jeg det var så sent. Synes liksom jeg har kjent det tidligere før, men da stemmer det nok bra med rundt denne tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...