Vakring74 Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Heisann:) Vi er et par på straks 38 og 43 som tenker gjennomføre ett forsøk rundt sep-okt.. Men etter å ha lest litt rundt virker det som om mulighetene er ganske dårlige Jeg tenker positivt, men alderen er jo der, så jeg lurer på om det er mange i den alderen som har gått igjennom forsøk, og hvordan gikk det???
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Hei ) Jeg har hatt 8 års prøving med både IVF og ICSI og fikk mitt største ønske oppfylt i 2008 da jeg ble mamma 37,5 år gammel ))) Det er fullt mulig å bli gravid i vår alder også, men dere må nok belage dere på mer enn ett forsøk. 7 søskenforsøk har vi hatt uten hell. Lykke til med prøvingen!
Aveyeja Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 (endret) Vi er et par på 38 år ( 73- modeller). Har gjennomgått 1. IVF med full klaff på 1. forsøk! Termin i oktober:) Lykke til:) Endret 22. april 2012 av Aveyeja
Gjest Trulte med to små Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Jeg er 37 år og vi har hatt to mislykkede ivf forsøk i år. Dvs et ferskforsøk og et frys. Blir nok nytt fryseforsøk i slutten av mai. Lykke til!
sologsommer Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Vi er 38. Jeg har lav AMH. Blev gravid på 2. Icsi forsøk hos Maigaard i dk. Fikk aha på eggene, mener de Anbefaler ddt til Oss gamle damer
Vakring74 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2012 Tuuuuuusen takk for svar jenter, dere er herlige <3 Jeg var igjennom 2 forsøk for 13 år siden, så jeg vet det er tøffe tak.. Jeg får krysse fingrene for dere og meg selv videre, så tar vi ett forsøk til høsten og ser hvordan det går:) Det eneste jeg vet er at jeg ønsker kort regime, for nesesprayen tok omtrent livet av meg i gamle dager, det er innprenta som mareritt for meg Stor lykke til klem sendes dere <3
bamby Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Enig med deg HI, kjør kort regime. Jeg er gravid etter første ivf, er 38 år, 39 i oktober, termin desember. Hadde 3 inseminasjoner først uten resultat.
Vakring74 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2012 Enig med deg HI, kjør kort regime. Jeg er gravid etter første ivf, er 38 år, 39 i oktober, termin desember. Hadde 3 inseminasjoner først uten resultat. Tusen takk for svar Vi tenkte først på inseminasjon, men på Aleris er de ikke helt for det, mener vel at vi gamlingene har bedre resultat av ivf/icsi.. For 13 år siden vi ikke noen på frys heller, er jo spent på hvordan det blir nå da, sånn med tanke på kvalitet på eggene... Gruer meg litt ja...
bamby Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 Ja det er jo en prosess, men dere er jo to om det! hadde gått rett på ivf dersom du ikke vet du har knallbra skår, egg o.l... jeg har 4 på frys, har brukt CFC, de er billigst, effektive og profesjonelle innenfor sitt felt.
KLP <3spire<3 Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Første IVF i februar 2011, 38 år og ble gravid, men halv veis i svangerskapet gikk desverre forstervannet, hjertet slo i 6 dager, men det ble for tøft for den lille jenta og leve uten fostervann, desverre. Nytt IVF forsøk i november 2011 og ble gravid 23 uker og 3 dager i dag Før IVF hadde vi/jeg 6 insemineringer. Lykke til
Vakring74 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2012 Første IVF i februar 2011, 38 år og ble gravid, men halv veis i svangerskapet gikk desverre forstervannet, hjertet slo i 6 dager, men det ble for tøft for den lille jenta og leve uten fostervann, desverre. Nytt IVF forsøk i november 2011 og ble gravid 23 uker og 3 dager i dag Før IVF hadde vi/jeg 6 insemineringer. Lykke til Takk for svar:) Så tøft for dere med den lille jenta deres Utrolig flott at dere er gravide igjen ønsker dere all lykke med deres lille skatt <3
Vakring74 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2012 Ja det er jo en prosess, men dere er jo to om det! hadde gått rett på ivf dersom du ikke vet du har knallbra skår, egg o.l... jeg har 4 på frys, har brukt CFC, de er billigst, effektive og profesjonelle innenfor sitt felt. Vet ingen ting om kvaliteter på meg dessverre, eneste vi vet er at mannen har noe nedsatt kvalitet... Jeg responderte bra på pergo, flere egg, men ingen småttiser på de tre rundene Så vi får håpe på klaff til høsten, har jo barn fra før, så ett forsøk er det vi vil gå for, funker ikke det, så er vi fortsatt fornøyd med de vi har, og jeg får heller heie og støtte andre som trenger oppmuntring og støtte Jeg har 11 sa bak meg, så jeg vet at jeg kan bli gravid, har fått beskjed om at det er ren uflaks bare.... Stor klem
Gjest Trulte med to små Skrevet 23. april 2012 #13 Skrevet 23. april 2012 Ja det er jo en prosess, men dere er jo to om det! hadde gått rett på ivf dersom du ikke vet du har knallbra skår, egg o.l... jeg har 4 på frys, har brukt CFC, de er billigst, effektive og profesjonelle innenfor sitt felt. Vet ingen ting om kvaliteter på meg dessverre, eneste vi vet er at mannen har noe nedsatt kvalitet... Jeg responderte bra på pergo, flere egg, men ingen småttiser på de tre rundene Så vi får håpe på klaff til høsten, har jo barn fra før, så ett forsøk er det vi vil gå for, funker ikke det, så er vi fortsatt fornøyd med de vi har, og jeg får heller heie og støtte andre som trenger oppmuntring og støtte Jeg har 11 sa bak meg, så jeg vet at jeg kan bli gravid, har fått beskjed om at det er ren uflaks bare.... Stor klem Det må ha vært forferdelig tøft å ha opplevd 11 SA ! Kan ikke forestille meg det engang. Jeg har kun to og det var ILLE nok. Ser ut som du alikevel har fått barn og det fortjener du!
Gjest usababy Skrevet 24. april 2012 #14 Skrevet 24. april 2012 Jeg er 38, og skal igang med 3.forsøk nå. Vi hadde ett i desember, ett tidligere i vår, og nå blir det kort regime denne gangen. Alle tre er ICSI. Dessverre var det negative tester de to første forsøkene, men vi gir ikke opp. Vet at det kan være mindre sjans siden jeg er 38, men vi får ta de forsøkene som trengs. Ser lenger opp i tråden at det har klaffet på 1.forsøk også, på tross av samme alder. :-)
vårsol73 Skrevet 26. april 2012 #15 Skrevet 26. april 2012 Jeg hadde tre mislykkende ivf, men ble gravid med naturmetoden første syklus etter lap og hysteroskopi Blir 39 når barnet blir født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå