Gå til innhold

Reisetrille og mellomlanding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere erfarne reisemødre!

Jeg skal ut på lang flytur med veslerusken i neste uke (fra Mexico til Norge), og lurer litt på å gå til innkjøp av en reisetrille for å ha - veslerusken er akkurat 18 mnd, og er litt tung å ha på armen i lang tid av gangen (spesielt når jeg er alene om håndbagasjen også). Men det jeg lurer på er om vi får tilbake reisetrillen på mellomlandingen, eller om den da blir sendt rett til endelig reisemål? For det er vel sånn at jeg ikke får ha trillen i bagasjehyllen inne på flyet?

Håper det er noen som vet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville heller kjøpt noe bæretøy dere kan ha i slike situasjoner. Det får man enkelt stappet ned i en sekk også og slipper å tenke på om dere kan ha det med på flyet eller ikke.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Var akkurat ute å fløy med vesla vi fikk ha trillen helt frem til flyet da tok flypersonell den og den kom rett i bagasjen, så måtte hente den på bagasjen sammen med koffertene.

Vi hadde henne litt i BabyBjørn hun er 13 mnd. De hadde reisetrille til utlån på flyplassen som vi brukte.

Skrevet

Har reist endel med babyer og små barn og jeg har brukt ergo carrier bæresele. Den er super. Har til og med brukt den for å få ungen til å sovne på fly+sove oppå meg mens jeg sover uten at jeg trenger holde babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...