Mintursnart? Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 He,he....når en holder på med å prøve å bli gravid, så kjenner en jo så godt etter...noen som husker tidlige symptoner, altså før en testet positivt ? :0)
Poteta Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 For meg kjentes det ut som om jeg hadde en stein i magen. Tunghetsfølelsenederst liksom. Nesten som om jeg skulle få mensen. Trøtt og slapp... Lykke til
Gjest Verpehøna Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Mensmurringer. Og etterhvert et humør som ville gjort Cruella De Vil misunnelig
Gullungen <3 Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Mine symptomer kom ca 5-6 dager etter insett, halsbrann og en ilende følelse på innsiden av låret (helt øverst) Hadde også en veldig ubehagelig følelse når jeg stekte mat.. Likevel var det halsbrannen som gjorde meg helt sikker. Den varte helt frem til tulla var ute
charnelle Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Får du plutselig en synlig blodåre på puppen er det et veldig positivt tegn!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Mye utflod etter at EL er over.Man skal jo egentlig bli tørr frem mot mensen og det var jeg absolutt ikke.Sånn jeg merket det hvertfall..
Tutla Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Trøtt, svimmel og sliten. Humørsvingninger verre enn noen annen gang - kjefta og smellte på alle - inkl. bilen, dører, dynene, skittentøy og oppvask. Hehe..... Begynner å komme seg nå som jeg er på vei inn i 2.trim :-) Lykke til!
Mintursnart? Skrevet 23. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2012 Er i dag på rugedag 6, hvis en teller første dag den dagen en har innsett. Har hatt stikkninger, mensenmurringer, varm, kvalm, ømme bryster....håååper det er symptoner, og ikke bare innbildninger :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå