Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

He,he....når en holder på med å prøve å bli gravid, så kjenner en jo så godt etter...noen som husker tidlige symptoner, altså før en testet positivt ? :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg kjentes det ut som om jeg hadde en stein i magen. Tunghetsfølelsenederst liksom. Nesten som om jeg skulle få mensen. Trøtt og slapp... Lykke til :)

Gjest Verpehøna
Skrevet

Mensmurringer. Og etterhvert et humør som ville gjort Cruella De Vil misunnelig :P

Skrevet

Mine symptomer kom ca 5-6 dager etter insett, halsbrann og en ilende følelse på innsiden av låret (helt øverst) Hadde også en veldig ubehagelig følelse når jeg stekte mat.. Likevel var det halsbrannen som gjorde meg helt sikker. Den varte helt frem til tulla var ute :)

Skrevet

Får du plutselig en synlig blodåre på puppen er det et veldig positivt tegn!

Skrevet

Mye utflod etter at EL er over.Man skal jo egentlig bli tørr frem mot mensen og det var jeg absolutt ikke.Sånn jeg merket det hvertfall..

Skrevet

Trøtt, svimmel og sliten. Humørsvingninger verre enn noen annen gang - kjefta og smellte på alle - inkl. bilen, dører, dynene, skittentøy og oppvask. Hehe..... Begynner å komme seg nå som jeg er på vei inn i 2.trim :-) Lykke til!

Skrevet

Er i dag på rugedag 6, hvis en teller første dag den dagen en har innsett. Har hatt stikkninger, mensenmurringer, varm, kvalm, ømme bryster....håååper det er symptoner, og ikke bare innbildninger :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...