Gå til innhold

Endelig blitt mamma :-)

Lykkefrø

Anbefalte innlegg

Endelig kommet i mål! Mitt største ønske her i verden var å bli mor. I løpet av 4 år gikk jeg igjennom 3 aborter og med det etterfulgte det mye sorg, og mye usikkerhet. Fikk diagnosen habituell abort og ble utredet deretter, og fikk behandling, men alt tok så laaaang tid.

Nå følels det som alt er verdt det, for nå har jeg født en herlig liten prins som betyr alt for meg her i verden. Hver gang jeg tenker på kampen jeg har måttet gjennomgå for å komme i mål, blir gleden over min lille gutt enda større!

Hver gang jeg leste glad historiene her, gav det meg masse håp. Og nå vil jeg gi dere her inne det samme. Det er verdt det jenter. Stå på! Det er verdt alt sammen og det ordner seg for de aller fleste.

Fortsetter under...

ÅÅÅ, sÅ flotte nyheter Å fÅ - Gratulerer SÅ masse! Det er fantastisk Å endelig kunne dele sin gladhistorie etter mange År med nedturer og skuffelser! Kos deg masse med gutten din, gleden er stor med disse smÅ! Min lille frøken fyller snart 1 År, helt utrolig hvor fort det gÅr!

Gratulerer igjen!

Annonse

Gratulerer - hurra hurra hurra for drømmen som har gått i oppfyllelse! :) Helt enig med deg - det er forferdelig vondt når det står på, men et fjernt minne, og en kamp som virkelig har vært verdt slitet i etterkant. Håper at du har noen ikke altfor slitsomme barsel-uker sammen med vidunderet ditt... ;)

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Gratulerer! Jeg har opplevd omtrent akkurat det samme som deg. Etter 4 år ble jeg endelig mor i februar! Min prins ble født 2 1/2 mnd for tidlig. Det har vært en tøff start for oss alle, men nå har ting begynt å gå seg til. Vi hadde begynt å gi opp, så skjedde dette fantastiske underet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...