Gå til innhold

smokker til fødebagen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden de er nye så må de vel vaskes også? Jeg føler ikke helt for å evt gi ungen smokk som ikke er vasket. Men holder det med å skylle dem i varmt vann eller koke dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det skal i hvertfall jeg gjøre også :)

Også legger jeg dem i en liten brødpose etterpå :)

Endret av ♥Alvepia♥Juli-Baby-2012♥
Skrevet

Koke dem ja :)

Skrevet

Dette lurte jeg også på. Så leste jeg på pakken til den flaskesterilisereren til å ha i microen og der sto det at når det var blitt sterilisert så varte det i 24 timer. Er de liksom like "møkkete" igjen etter 24 timer da eller?

Skrevet

Bare en ting de kommer til å si på sykehuset også... Du må ikke gi smokk til babyen før ammingen er etablert, noe som kan ta noen dager.

De færreste trenger faktisk smokk på sykehuset anyway.

Men skal du ha med, så må du koke dem.

Gjest Prinsesse x 2
Skrevet (endret)

Nå er mi 2 år og koker suttene 2-3 ganger i uka, skyller de daglig, ofte flere ganger om dagen da hu vil det selv.:)

Frem til hu var 6 mnd kokte jeg de hver dag:) så ble det gradvis mindre. 2-3 ganger pr uke :)

Endret av Prinsesse x 2
Skrevet

Er nok lurt å vente et par uker med sutten ja.. Og i begynnelsen så ville æ kokt sutten hver gang den havner på bakken.

Skrevet

Min sønn begynte med smokken noen dager etter fødselen. Han hadde et stort sugebehov. Det var damene på barselavdelingen som kom med beskjeden om å kjøpe den. Barn har forskjellige behov.... Neste gang tar jeg med en sånn i tilfelle...:)

Gjest sandyBay1
Skrevet

Min gutt fikk smokk på NFI pgs stort sugebehov :) Og han er nå 5 uker gaml og tar både pupp - flaske og smokk.

Skrevet

Kok smokken, ja! Og det bør gjøres til de er 6 mnd. Etter det har jeg kokt en gang i mellom, og hatt i oppvaskmaskina hver dag. Kjøp en smokkholder som du også koker, så kan du lagre den trygt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...