Alvepia *happy mum* Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Jeg hadde dette for 14 dager siden, å etter så å så langtid etter start med behabdling ble lillemor i magen rolig. Kontaktet føden å fikk beskjed om åkomme inn, alt var bare fint, hun hadde snudd seg (noe jeg selv mistenkte). Nå er det på´an igjen, startet på selexsid i går, i gårkveld merket jeg at hun var roligere igjen, bråvåknet i natt av jeg ikke kunne kjenne henne som normalt. Dyttet å fikk ett lite "svar" etter en liten stund. Sto opp og lyttet med doppler, å hjerterytmen var fin men allikavell var hun rolig. Drakk ett glass saft å da kvknet hun godt til en periode helt til mor klarte å sove igjen. Nå kjenner jeg henne i ny å ne så hun er jo der, men bli allikavell bekymret når jeg er vant med å ha ei meget aktiv jente der. Sist gang tok det 2-3 dager før jeg kjente henne skikkelig igjen. Er det flere som har vært borti dette???
førskolelæreren Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Jeg har tatt Selexsid i 6 dager uten å merke noe forandring i magen Har snakket med legen angående medisinen og han sier det er det eneste jeg kan ta nå som ikke er skadelig for bebisen.
Alvepia *happy mum* Skrevet 21. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2012 Ja vet at selexsid er det man kan ta... men syns det er så rart at hun blir roligere enn vanlig.. men kanskje bare tilfeldighet at hun har snudd seg igjen da...
AdrenaLine Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Jeg gikk på Selexsid her for litt over en måned siden og den funket ikke. Måtte over på Furandantin og da ble jeg kvitt dritten. Merket ingen forskjeller i magen som jeg tenkte over. Lykke til!!
jentelykke + guttelykke Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 jeg har tatt selexid og merket ikke noe med barnet, det var uansett i uke 12. Virker som alt er bare bra nå Er i uke 37 +6
Tante_Esel Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Ja vet at selexsid er det man kan ta... men syns det er så rart at hun blir roligere enn vanlig.. men kanskje bare tilfeldighet at hun har snudd seg igjen da... slapp av snuppa dette går bra skal du se! DET ER din tur nå! <3 kankjse snuppa bare er sliten vettu
Alvepia *happy mum* Skrevet 21. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2012 Takk snuppa ;-) Vet jo at nå skal det jo gå bra, men allikavell blir man fort urolig med tanke på ting som har skjedd tidligere også.. Men som du sier, jeg må vel lære meg å slappe av ;-) <3
Mamma til 2j Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 Jeg merket at kynnern'e ga seg betraktelig etter Selexid. Hun er rimelig mye roligere også, kjenner ikke så mye spark lenger. Men det har jo sikkert med at det er ganske mye dårligere plass der nå, uke 36 imorgen :-)))) Så ikke vær så bekymret, sikkert naturlige årsaker:-) Lykke til!:-)
dorri Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Hei Jeg går også på selexid nå. Og når jeg leste innlegget ditt, faller brikkene på plass. Min lille bebis har vært så stille i det siste. Kanskje det er en bivirkning som skjer hos noen da?? Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Jeg skal på ultralyd på onsdag for å sjekke at alt er i orden. Så da får vi jo se.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 Er vel heller infeksjonen enn selexis som gjør henne rolig, eller aller helst er det vel tilfeldig
Sillylilly Skrevet 22. april 2012 #13 Skrevet 22. april 2012 Jeg har gått på selexid, merket ikke noe til at babyen ble roligere. Men jeg selv ble ganske slapp, kvalm og trøtt av selexiden. Så kvalm at jeg ikke fikk sove, faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå