Gå til innhold

Jentefarger og guttefarger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har litt reservetøy fra tidligere barn som er f.eks rosa når dere har gutt nå? Er det ikke lurt å ha litt i skapet tilfelle man gulper på alt? Hvis man bare er hjemme så går det vel å ha ei rosa sparkebukse på gutten, eller er dette HELT uaktuelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jente som har arvet mye fra gutt. Hun blir ikke fornærmet av å bruke blå/guttete klær. Jeg bruker det når vi går ut også, men har på mer nøytrale eller jentete klær når jeg pynter henne eller hun skal være i nærheten av en av bestefedrene, som løper rundt med kamera når hun er tilstede...

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Vi har jente fra før, og fikk gutt nå.

i str 50 og 56 hadde jeg vært smart og kjøpt endel "nøytrale" farger, men fra str 62 er det nesten bare rosa og lilla med Hello Kitty... dumme meg ;)

Uansett, jeg har gitt bort stort sett alt av jenteklærne til en venninne. Rett og slett fordi jeg har fått masse gutteklær av en annen venninne. Men vi har noen plagg som jeg ville beholde, selv om de er "jentete". Han har f.eks rosa ullsokker og noen rosa pysjer. Så her er det helt greit å ha på gutten klær som kanskje passer best til en jente. (Mannen i huset sier at det er ok så lenge ingen ser det ;) )

Skrevet

Jenta mi har nesten like mye blått som rosa. Men det hun har mest av er brunt og mørk mørk lilla. Jeg synes egentlig det er litt tull med jente og guttefarger. Eller det at jenter skal ha kjole mens gutter skal ha kjorte og vest. jeg kjøper det jeg synes er fint. uavhengig om det er til jente eller til gutt.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Her har gutten hatt på seg rosa sparkebukse opptil flere ganger. Var enestecsparkebuksa vi fikk og jeg syns det var genialt ned en bukse som kunne kneppes opp ved bleieskift

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...