tias&mamma&baby Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Er så forvirret over når jeg egentlig har termin ! Er nå i 5+ 6 på vei, og har tenkt på tidlig ul om noen uker.. Var med lege noen dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid av andre grunner, og da anslo hun terminnen min til å være 19 desember. På terminkalkulator så er terminen min 18 desember, men så fant jeg enda en side og den viste 16 desember.. Alle er tatt i utgangspunkt fra første dag i siste mens.. Arrg, noen andre som er like forvirret over termin som meg? Gler meg til UL, slik at vi kanskje får ett svar vi kan forholde oss til
Nymeria Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Jeg er også forvirret. Har fått estimert termindato 21 des, 22, des, 23 des og 24 des...! I tillegg er det forksjellig informasjon om barnets utvikling. En infoside hevder at hjertet allerede slår, en annen gir dato for dette på mandag... Små forskjeller men likevel greit å vite.
Squirrel79 Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Ja, det er store forskjeller. De fleste stedene mener jeg har termin 3. desember. To steder sier 2. desember og en annen sier 4. desember. I går regnet legen min seg fram til 5. desember. Jeg tar det med en klype salt og venter på ordinær ultralyd, så får jeg stadfesta termin da Ungen kommer når den vil uansett. Sist fødte jeg en uke over tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå