Gå til innhold

Hjelp! Jeg er håpløs... sko til kjole i dåp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en ganske fin kjole på Noa noa, blomstrete og somrig, som jeg synes passer i aprildåp. Kjøpte den når det var varmt i været her i mars, og så for meg at jeg kunne bruke pumps, sandal etc. Men nå er det regn og 5 grader så hva i all verden skal jeg ha på føttene??? Noen som har noen gode tips? Har noen høye fine støvletter men de passer ikke for de er svarte (brune kunne kanskje gått, men gidder ikke kjøpe det nå..). Har også noen lysebrune lave skoletter?! (er det det det heter?) med kilehel som går til ankelen. De er ganske fine men jeg aner ikke om de passer i kirka. Tenkte kanskje å ha de ute og i kirka, og bytte til noe lettere når vi skal være inne etterpå. Jeg er fadder så vil ikke "drite" meg ut totalt, men jeg er egentlig ganske lost på sånt her. Er vel mest "olabukse og joggesko- type", hehe:)

noen med gode tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Pumps går vel an selv om det regner? Ikke sandaler kanskje... Du skal vel kanskje ikke være så mye ute uansett?

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Kan du ikke bare ha på deg skoene i kirken og i selskapet da, og heller bruke andre sko eller støvletter ute? ;)

Skrevet

Ville aldri latt været ødelegge antrekket mitt :-) Det er vel mest innendørs!

Skrevet

Enig med Sommerfuggel i vinterland, bytt til pumps i kirka, og bytt tilbake igjen når du skal ut :)

Gjest peacock
Skrevet

Jeg gjorde som #3 - vi hadde dåp i februar en morgen der det kom 30 cm nysnø, så det ble store vinterstøvler til og fra kirken :-)

Annonse

Skrevet

Da blir det nok pumps med høy heler i kirka og selskapet etter:) Blir vel kanskje en kjapp løpetur fra bilen så ordner det seg sikkert:) Neste problem blir hvilken jakke jeg skal ha til...

Gjest peacock
Skrevet

Da blir det nok pumps med høy heler i kirka og selskapet etter:) Blir vel kanskje en kjapp løpetur fra bilen så ordner det seg sikkert:) Neste problem blir hvilken jakke jeg skal ha til...

Husk på at du ikke skal være ut annet enn når du går fra bilen til kirken og tilbake igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...