Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Skal på tidlig ul og gruer meg kjempe masse! føler virkelig noe er galt! har mistet 2 ganger før! 1 gangen visste jeg at d var noe galt! men legen sa d ikke var d siden hcg verdiene mine steg som normalt! men jeg visste at d ikke var d! fik ul og i uke 11 fikk vi se 2 tomme fostersekker uten noe inni! fosteret hadde dødd i en kjempe tidlig fase men graviditeten hadde utvikklet seg som normalt=( Er så redd at d ike er noe inni der!!!!!!!!!! har ikke noen symtomer mere! og synes ikke magen vokser noe heller! =( har jo barn fra før av så skulle tro at denne gangen skulle d gå som smertefritt men er så redd d er noe galt!!!! er 13 fullgåtte!!!!! hva er sjanen for at alt er bra når jeg ikke har hatt noen blødninger??leser om så mange som har sett en død baby på ul osv=(
VinterSol+2 Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Sannsynligheten er iallefall god for at alt er i orden! Det skal du vite! Jeg skjønner at du gruer deg, -jeg pleier ikke orke se på skjermen en gang jeg, før noen kan bekrefte muntlig at det er liv. jeg syns det er så forferdelig skummelt og får så mye flashbacks. Men sannsynligheten for at du skal oppleve BO en gang til, er vel uhyyre liten, så mest sannsynlig er alt i sin skjønneste orden nå! (dette prøver jeg også si til meg selv, har vært på to ultralyder i første tri, og enda gruer jeg meg som en hund til ordinær ul om en uke...) prøv å slappe av i at det er ikke noe du kan gjøre fra eller til uansett, og at du iallefall vil få noen svar! og vit at vi er flere som har det på samme måte, og at jeg skal tenke på deg! Når er ul? (og du? magen skal ikke egentlig begynne å vokse før neste uke, din heldiggris.. jeg har svææær mage, mye større enn de andre gangene jeg har vært gravid, men kjenner ikke liv enda. og jeg er straks 18 fullgåtte)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 HEi takk for svar! var på tidlig ul i uke 7+2 fikk ihvertfall bekrefta liv! men tenker liksom at d ikke går ann å være så heldig igejn å bli gravid å føde verdens nydeligste skapning... Uff magen min er het myk! når jeg likker på ryggen har jeg ikke mage i d hele tatt er kun litt nåt jeg står! er slak i utgangspunktet så er bekryma at d ikke er noe inni der! tror jeg ikke skal se på skjermen bare lukke øynene og håpe på d beste! ul er tirsdag morgen! :S bedre for meg å få d overstått enn å gå rundt å lure om d er noe inni der....... Godt d ikke bre er meg som er bekryma og redd da=) er dette ditt 2 barn?
VinterSol+2 Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 dette er mitt fjerde svangerskap! (se signaturen min) og du SKAL ikke ha noen hard mage enda, for livmoren din stikker ikke opp over skambeinet enda så du skal faktisk ikke kjenne noe! så da er ialefall ting sånn som det skal! ja, det er bedre å bare få det overstått! Når du så liv på forrige ultralyd er vel prognosene for at alt er i orden veldig gode, så jeg satser på at du kan senke skuldrene litt framover etter det! jeg må innrømme at selvom jeg gruer meg, så skal det bli godt å få det overstått, altså. bare vite litt om ståa... stor klem!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 =) håper alt er bra da=) dette er min 3 =) men er så bekymra akuratt som en første gangsfødende:P =) har lest at når man har sett hjerte banke er vel alt bra=) men scary er d du bor i oslo?
Lisse_01 Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Jeg hadde ingen blødninger, flat mage og INGEN symptomer. Men babyen var der den sprelte og koste seg. Du må glede deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå