Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har forsøkt å bli gravide i 2 år, men pga min alder ble vi anbefalt å søke assistert befruktning. Jeg var så lykkelig når denne prosessen startet og var ganske sikker på at ivf forsøket skulle hjelpe oss å få vårt etterlengtede kjærlighetsbarn. Min mann har 2 gutter fra tidligere ekteskap. Ivf forsøket ble avbrutt når min siste blodprøve viste for høye verdier (fsh), alt falt i grus for meg og jeg opplevde en enorm skuffelse og sorg over at jeg trolig ikke kan bli mamma. Klinikken har ikke avskrevet meg i å prøve igjen og mener jeg skal "jakte" etter en syklus og håpe at jeg får et fall i verdiene. MEN dette kan ta veldig lang tid og OM dette i det hele tatt skjer vet bare høyere makter. Jeg klarer ikke å tro og vil ikke tro at jeg har blitt for gammel, dette gjør så inderlig vondt.

Er det noen av dere som ser noe positivte endringer i mine fsh verdier, blir jeg mamma til et barn jeg føder selv eller er jeg sjanseløs...

Jeg er veldig takknemmelig uansett svar:)

Jeg 310172, han 271169

Fortsetter under...

Kjære deg! Forstår så godt ønske ditt om eget barn. Hev syntes derimot det er veldig vanskelig å se på de som får assistert befruktning fordi det er så mye hormoner i bilde. Jeg tar stadig feil på IVF damene for jeg blir så forvirra. Det er klart at alderen din spiller en stor rolle her og det kan ta lengre tid og flere forsøk til før det blir klaff! Det beste rådet jeg kan gi deg er å holde motet oppe og se positivt på dette. Dersom man er er negativ og nedtrykt smitter dette over på kroppen!! Masse lykke til! Heg krysset fingrene for deg!! :)

Vi har forsøkt å bli gravide i 2 år, men pga min alder ble vi anbefalt å søke assistert befruktning. Jeg var så lykkelig når denne prosessen startet og var ganske sikker på at ivf forsøket skulle hjelpe oss å få vårt etterlengtede kjærlighetsbarn. Min mann har 2 gutter fra tidligere ekteskap. Ivf forsøket ble avbrutt når min siste blodprøve viste for høye verdier (fsh), alt falt i grus for meg og jeg opplevde en enorm skuffelse og sorg over at jeg trolig ikke kan bli mamma. Klinikken har ikke avskrevet meg i å prøve igjen og mener jeg skal "jakte" etter en syklus og håpe at jeg får et fall i verdiene. MEN dette kan ta veldig lang tid og OM dette i det hele tatt skjer vet bare høyere makter. Jeg klarer ikke å tro og vil ikke tro at jeg har blitt for gammel, dette gjør så inderlig vondt.

Er det noen av dere som ser noe positivte endringer i mine fsh verdier, blir jeg mamma til et barn jeg føder selv eller er jeg sjanseløs...

Jeg er veldig takknemmelig uansett svar:)

Jeg 310172, han 271169

har du prøvd å spørre om Ivf i naturlig syklus? de gjør dette i de håpløse" tilfellene.. større sjangs for å få ut egg hvis du produserer lite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...